Vraag

Wie geloven er in de Pansexualiteitstheorie?

  • 10 March 2024
  • 9 reacties
  • 141 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Ik geloof dat je verliefd kunt worden op ieder soort mens want er zijn maar liefst 8 miljard mensen op deze aardbol.

 

Ik identificeer mezelf als iemand die gay is want dat maakt het wat makkelijker. 😉

 

Geloven jullie er in?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


9 reacties

Reputatie 2
Badge

Mijn mening is dat ik het en beetje raar vind als je niet in gay enzo gelooft, de rede daar voor is dat ik denk ik bi en demigirl ben. Dus ik geloof met heel mijn hart haha

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Iedereen is cool, mensen geven hun sexuality een naam omdat het het merendeel is.

 

Ik zeg dat ik gay en demiboy ben.

Gay omdat ik alleen geil word van jongens.

Dat betekent niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op een meisje. Alleen zou ik dan niet met een meiid naar bed zou willen gaan.

 

Dus daarom die theorie.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +11

Tja, ik ben zelf bi, dus ik heb sowieso kans om op iedereen verliefd te worden ; )

Maar ik weet het niet echt, er bestaat romantisch en sexualiteit. Met romantisch wordt je alleen op dat geslacht verliefd, met sexualiteit wil je seks of überhaupt fysieke aanraking met een bepaald geslacht. 

Dus ik geloof er niet echt in. 

Liefs,

        M.

Reputatie 6
Badge +2

Ik geloof erin. Zelf ben ik poly.

Reputatie 7
Badge +12

Iedereen zijn eigen mening! ;)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 6
Badge +2

Inderdaad!

Reputatie 4
Badge +1

Ik geloof dat je verliefd kunt worden op ieder soort mens want er zijn maar liefst 8 miljard mensen op deze aardbol.

 

Ik identificeer mezelf als iemand die gay is want dat maakt het wat makkelijker. 😉

 

Geloven jullie er in?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Ja ik geloof er in!! Zelf ben ik waarschijnlijk ook pan en zeg ook dat ik gay ben en al die 8 miljard mensen tja er zit vast wel iemand tussen die bij je past :) 

Reputatie 2
Badge +1

Ja ben het zelf! Het is de persona waar het bij mij om gaat, niet gender of looks. Dat zijn op sommige vlakken alleen pluspunten.

Reputatie 7
Badge +12

Wie geloven hier nog meer in?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reageer