Vraag

what is mijn gender?

  • 23 May 2022
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Badge

Ik ben geboren als mijsje. Ik heb me nooit echt last gehad van wat me gender zou zijn. Maar nu wel, en flink ook. Ik stress dag en nacht omdat ik gewoon niets meer kan bedenken! Ik identificeerde me als non-binair voor een tijdje, na een week ging ik er om huilen omdat het niet goed voelde. Ik was toen aan het denken en er over aan het praten, me vrienden zijden dat is misschien genderfluid ben. Maar als ik was waarom voel ik me alleen meestal een jongen of agender soms zelfs een trans jongen. Ik snap er niks van. Ik voel me niet als een mijsje. Maar ik voel me wel anders. Het is zo vreemd voor mij. Ik wil weten wat ik ben! 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, 

ik heb hetzelfde

Je kan er met je ouders/verzorgers over gaan praten. Dat lukte bij mij niet omdat ik dan steeds ging huilen.

nu mag ik van m’n ouders doen wat ik niet laten kan om te ontdekken welke gender het beste bij mij past.  Misschien moet jij dat ook doen. Ik begin hier waarschijnlijk volgende week mee zodat ik het nog even kan vertellen aan degenen die het echt moeten weten. 

Ik hoop dat dit je helpt

succes! <3

Badge

Ik heb zelf ook veel moeite met gender enzo, maar misschien ben je demiboy (jongen en non-binair)? of paraboy ( Deels jongen, deels ander gender, bijv: 70% jongen, 30% agender)?

Reageer