Vraag

Wat vinden wij(meisje) van jongens

  • 10 February 2021
  • 9 reacties
  • 157 Bekeken

Badge

Hey, 

 

Ik vroeg me af hoe jullie denken over jongens. 


9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk wel aan jongens… en meisjes.

Reputatie 5
Badge +3

Sommigen zijn leuk andere niet meestal zijn jongens van mijn eigen leeftijd wat kinderachtiger (niks mis mee natuurlijk) maar dan val ik niet op. Ik ben 14 en val eigenlijk voor jongens van 16 of 17 hahaha. Ik vind jongens eigenlijk super chill vaak ze zijn eerlijker en hebben toch over het algemeen meer humor vind ik :) haha nou dat was mijn mening 

bye bye

Badge

Humor, dat is een goede grap ik heb nog nooit een jonge met goede humor ontmoet

Badge

En als ze wel humor hebben is hij een sexsist

Badge

Er zij een nog laatst waar zit een vrouw naast de sexs

'' in de weg''. 

Reputatie 5
Badge +3

Humor, dat is een goede grap ik heb nog nooit een jonge met goede humor ontmoet

 

Nou dan weet ik ook niet wat voor een rare jongens jij ontmoet maar de jongens die ik ontmoet hebben anders wel goede humor :wink:

Reputatie 5
Badge +3

En als ze wel humor hebben is hij een sexsist

 

je moet niet iedereen over een kam scheren!

Reputatie 2
Badge +1

Zoals de gene hierboven zegt moet je dat heus niet doen. Het kan ook aan jou klas liggen. Ik erger me er dood aan als mensen dit soort dingen zeggen. Bijvoorbeeld ik heb eens een nare docent gehad die toevallig een vrouw was. Dat betekent toch niet dat het allemaal kutwijfen zijn?

Meeste straight jongens zijn gewoon kut, beter af zonder ze. (Er zijn natuurlijk uitzinderingen) Ze doen altijd zo stoer, rare straattaal, weet ik veel wat voor idiote dingen ze doen. Sorry hoor, maar ik hoef nou niet echt een jongen voor me te hebben die met zn hand in zn broek zit, dat is gewoon goor. Gelukkig heb ik maar weinig jongens in mn klas en zijn ze bijna allen gwn aardig, maar ik ken genoeg jongens die irritante straight white boys zijn

Reageer