Wat vind jullie van Looksmaxxing

  • 20 January 2024
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

hello. 

wat vind jullie van looksmaxxing. Ik doe dat zelf ook. zelf doe ik chewing en mewing. Ook skincare plus workout.


7 reacties

En nu ?

^Ik doe het trouwens zelf wel, maar dat is meer omdat ik zelf eerst gewoon niks deed aan wat dan ook qua uiterlijk, karaktereigenschappen (interesses e.d.) en soortgelijke dingen.

 

Trouwens 'mewen' werkt naar mijn kijk erop wel, aangezien ik al verandering zag na (pas) 10 maand of zo, zelfs mijn moeder zei dat lol.

Reputatie 4
Badge +2

@HrustH  bruh ze zijn en nu dan daarna zegt dat je ook deed. Maar ja mewing is hele goede methode om beter om te zien 

Ja sorry, reageer in emotie soms, en kom dan op zulke dingen. Meer omdat ik eerst veel gepest ben, en dus het idee heb dat iedereen zich "beter als ik voor wil doen" als het ware. Is natuurlijk (in de meeste gevallen) niet zo, maar daarom reageer ik soms zo af aan.

Reputatie 4
Badge +2

Ja  snap ik want heb ik ook. Ik zie mijn zelf altijd beter dan andere 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb er niks mee. Beetje skincare doe ik wel en af en toe sportschool maar verder ben ik niet zo veel bezig met mn uiterlijk. En hoe m’n kaaklijn eruit ziet boeit me al helemaal niet. 😄 Maar goed, ieder z’n ding

Reputatie 3
Badge +1

hello. 

wat vind jullie van looksmaxxing. Ik doe dat zelf ook. zelf doe ik chewing en mewing. Ook skincare plus workout.

de grootste bullshit ooit. Je kan niet je kaaklijn veranderen💀

Reageer