Skip to main content
Vraag

Wat vertellen over mezelf

• 28 februari 2025
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+19

Ik weet het, dit gaat heel raar klinken, maar kijk gewoon.

Ik heb, de laatste tijd het gevoel dat ik deels wolf ofzo ben. Ben het nog aan het uitvogelen maar het voelt wel als een deel van mij. Ik heb vaak de neiging om zo te reageren. Als ik geïrriteerd raak, wil ik diep van binnen grommen maar omdat ik zo lang "menselijk" heb gereageerd die ik het niet. Ook wil ik wel eens huilen naar de maan voor mijn gevoel, maar ik raak hier in de war door. Weet iemand wat ik precies ben?

Groetjes Lupus 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 2 maart 2025

Iemand?

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img

Voel me ook zo. Jammer dat je hier geen contact mag zoeken met anderen.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 2 maart 2025

Er kan echt geen wolf in je zitten, hoor.  Maar je voelt het wel zo dus voor jou is het echt.  Heb je er last van of vind je het wel ok?

smokey
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 9 maart 2025

-onnodige quote verwijderd-

hi!, ik weet dat veel mensen Therians nogal raar vinden en het niet snappen, maar wat je zegt klinkt wel als iemand die een Therian is. op tiktok en YouTube komen Therians bijna alleen maar voorbij als jonge mensen die maskers dragen en op handen en voeten lopen, dit is echter niet wat een Therian zijn inhoud, als Therian geloof je dat je een stuk(je) dier in je hebt, sommige therians geloven dat dat komt door een vorig leven. dit is het begrip in mijn woorden uitgelegd, maar ik zet er ook nog even onder wat het internet zegt.

Internet:  Therianthropy, kortweg Therian, verwijst naar een subcultuur van mensen die zich spiritueel verbonden voelen met een dier of dierlijke eigenschappen ervaren binnen zichzelf. Dit gaat verder dan enkel het hebben van een voorkeur voor bepaalde dieren, maar omvat een diepgaand gevoel van identificatie met een specifiek dier of dierensoort. Therians geloven vaak dat deze connectie een intrinsiek onderdeel van henzelf is, of het nu gaat om fysieke, mentale of spirituele aspecten.

Bron: Mamaliefde

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! En wees niet bang om jezelf te zijn!

Groetjes Smokey

Forum|alt.badge.img

Hoi lupus 

ik denk dat alles kan zo lang je er zelf maar in gelooft en als jij het leuk vind om een wolf in je te hebben zou ik zeggen laat het niet zakken wees wie je wil zijn je bent maar een keer zo oud als nu (niet depri bedoeld)

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 21 maart 2025

Klinkt helemaal niet depressief ​@Hoihoihoi14 ,  vind dit meer een beetje beschamend ofzo 🫣

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 24 maart 2025

Je mag wel een keer in me bijten, dan kunnen we in ieder geval paar dingen zeker weten daarna

haha

maar succes en sterkte!

zolang je er geen last van hebt is het toch alleen maar oke?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen