Vraag

Wat moet ik doen?

  • 13 January 2023
  • 8 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Haaiiii!

Ik heb een vraag. Ik zit namelijk met iets. Ik ben een meisje en ben 13 jaar (bijna 14). Ik heb al sinds groep 3 van de basisschool een vriendje. We noemen hem even Max. Nou Max en ik hebben dus al best lang. We zitten nu in de tweede. Ik wordt al wat volwassener en Max... Tjaaa... Niet echt. Ik voel het bij hem gewoon niet zo erg mee.

Ook zit ik nog met een heel grote andere rede. Ik ben er dus anderhalf jaar geleden achter gekomen dat ik op meiden val. Ook dat weet hij niet. Is het een idee om dat erbij te vertellen? Het voelt namelijk wel als een hele goede reden voor de break up.

Kunnen andere Lesbische meiden (en niet-lesbische meiden en de jongens/non-binaire/interfluid mensen ook natuurlijk) mij tips geven hoe ik het het beste uit kan maken?

Alvast echt super bedankt!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

gewoon uitleggen wat de situatie is en dat je hem niet aan het lijntje wilt houden.

Reputatie 4
Badge +2

Ben je lesbisch of bi? Het is trouwens inderdaad een goeie reden. Het is nogal gemeen om tegen je vriendje te zeggen dat hij kinderachtig is en je liegt ook niet. Want als je inderdaad op meiden valt dan kun je niks anders doen dat het uitmaken.

Ik weet niks over uitmaken (ik heb nooit een relatie gehad) maar ik denk draai er vooral niet om heen en leg het simpel en duidelijk uit. Als je er nog niet klaar voor bent om uit de kast te komen dan kun je hem vragen het geheim te houden. 

 

Ook hoop dat je hier iets aan hebt!

XxFashionDivaxX 

Reputatie 3
Badge +1

Ben je lesbisch of bi? Het is trouwens inderdaad een goeie reden. Het is nogal gemeen om tegen je vriendje te zeggen dat hij kinderachtig is en je liegt ook niet. Want als je inderdaad op meiden valt dan kun je niks anders doen dat het uitmaken.

Ik weet niks over uitmaken (ik heb nooit een relatie gehad) maar ik denk draai er vooral niet om heen en leg het simpel en duidelijk uit. Als je er nog niet klaar voor bent om uit de kast te komen dan kun je hem vragen het geheim te houden. 

 

Ook hoop dat je hier iets aan hebt!

XxFashionDivaxX 

Ik ben Lesbisch. Ik wilde niet per se zeggen dat hij kinderachtig is, hoor :) Gewoon dat ik het niet echt voel. Heel erg bedankt voor de reactie! Ook jij, @jaivy !

Reputatie 7
Badge +15

vertel hem/ wat ik zou vertellen! 
 

@Vosje_Wlw 

“ hey max, ik moet je even iets vertellen… ik ben er achert gekomen dat ik lesbisch ben ( zeg maar diet dat he het al zolang weet ;) 1,5 jaa “ aan het lijntje houden is best lang” 

 

Ik zeg je dit omdat ik je niet aan hetl lijntje wil houden , wel moet je wetne dat ik ècht om je geef, rn ik zou het ook waarderen als we vrienden bleven, maar dat is aan jou ! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

Hey dankjewel voor je reactie! Het heeft me echt geholpen. Ik denk dat ik het hem zo ga brengen. Ook @jaivy  en @Fashion Diva bedankt voor jullie reactie. Ga ik zeker gebruiken!

Reputatie 4
Badge +2

@Vosje_Wlw  Graag gedaan! Wil je vertellen hoe het is gegaan? (hoeft niet als je niet wilt) Maar ik ben heel nieuwsgierig.

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb het nog niet gedaan, maar ik wil het graag doen voor Valentijn. Ik meld het wel als ik het gedaan heb en hoe.

Reputatie 1
Badge

Er is niets verkeerd met het hebben van een romantische of seksuele aantrekkingskracht voor personen van hetzelfde geslacht. Het is belangrijk om te onthouden dat iedereen verschillend is en zijn eigen voorkeuren heeft.

Reageer