Vraag

wat is nou mijn seksualiteit

  • 6 May 2022
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

hey hoi.

oke, ik heb dus de afgelopen tijd erg veel nagedacht over mn seksualiteit en die veranderde in mn hoofd ook steeds weer.  dus weet je ik ga alles gewoon hier droppen en ben benieuwd wat jullie zeggen: (ik ben trouwens 15 dus heb genoeg tijd om alles te zoeken maar toch)

we beginnen met jongens: ik ben nog nooit verliefd geweest op een jongen. ben met een aantal jongens goed bevriend geraakt / beste matties geworden en zij vonden mij dan wel leuk, maar ik voelde er gewoon niks bij. ik wil wel graag verliefd worden op een jongen, maar het gebeurd gewoon letterlijk nooit, zelfs geen crushes. Er was maar 1 x dat ik een jongen echt leuk vond denk ik, maar daar kwam ik echt veel te laat achter en toen was het na één week weer voorbij. Op seksueel gebied ben ik al helemaal in de war, want ik kan wel fantaseren over seks met een man, maar echt seks hebben met een jongen lijkt me afschuwelijk en zie ik nooit gebeuren tbh. ook zoenen eig niet. (terwijl iedereen die ik ken hier wel zin in heeft). heb een 1 jaar verkering met een jongen gehad en heb het hele jaar geweigerd om met hem te zoenen omdat ik het vies vond met hem. (vet sneu voor hem lol) wel knuffels enzo. ik zag hem achteraf ook eig meer als een beste vriend dan een vriendje denk ik. 

en dan meiden: ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar ik heb wel crushes gehad geloof ik. dat ik echt zin had om haar weer te zien en gewoon zenuwachtig werd als ze me snapte of aankeek. ik word ook altijd helemaal aaaaaah omg als een meisje aan mn haar zit of me aanraakt. Ook zou ik heel graag een mooi meisje willen zoenen. maar ook seks zie ik hier niet gebeuren. en een relatie denk ik eigenlijk ook niet?

Ik weet niet, vind t allemaal maar raar. wat denken jullie? en ja, ik besef me dat alles met de tijd duidelijker word. dat weet ik, maar ben wel benieuwd.

alvast bedankt xxx

 


1 reactie

Badge

Hey ik zag dat je net ook op m'n topic had gereageerd.

Mijn beste vriendin is bi en van dezelfde leeftijd, maar die ziet totaaaaal niets gebeuren wat betreft seksualiteit. Ik zou zeggen laat het allemaal op je afkomen. En 1 ding wat ik heb geleerd, als je twijfelt moet je het niet doen. ZEKER met relaties/seksualiteit. En wie weet, misschien ben je Aseksueel of iets anders van die miljoen labels.

K kan me trouwens wel voorstellen dat je seks niet ziet gebeuren met een jongen, meeste knapen hebben niet zoveel te bieden en zijn een lege huls. Anyways, alles valt oo z'n plekkie uiteindelijk 

Reageer