Vraag

Wat is mijn sexualiteit

  • 22 March 2022
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi (komt ie weer hoor) ik twijfel dus al een paar weken over mijn seksuele geaardheid. Mijn vrienden noemen me voor de grap gay maar ik denk daar dus oprecht over na. Ik heb geen idee, maar het lijkt me niet erg om met een meisje te zoenen ofzo. Ik ben een beetje de weg kwijt. het lijkt alsof ik jongens en meisjes leuk vind maar ik weet het echt niet.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi stel je merkt dat je allebei leuk vind dan is dat toch helemaal fijn ?  Wacht op wat je gevoel je ingeeft. Je bent zoals je bent en dat is helemaal top ! :)  niks raars aan. Geniet van je gevoel !

Groetjes Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, ik zit daar nu ook al 2 weken sterk over na te denken en dat is erg vervelend. Het liefst heb je gewoon duidelijkheid maar helaas moet je dat zelf uit zien te zoeken. Wat mij helpt is er veel over lezen en zo. Het maakt ook eigenlijk niet zo veel uit als je het weet of niet. Je sexualiteit kan later namelijk nog veranderen en je hoeft het nu ook nog niet te weten. Probeer het gewoon een beetje los te laten en te vertrouwen op het proces(weet ik is moeilijk(;  ) maar maar het komt wel goed en succes er verder mee

 

Groetjes magnatronbakje❤️

Badge

Hoi (komt ie weer hoor) ik twijfel dus al een paar weken over mijn seksuele geaardheid. Mijn vrienden noemen me voor de grap gay maar ik denk daar dus oprecht over na. Ik heb geen idee, maar het lijkt me niet erg om met een meisje te zoenen ofzo. Ik ben een beetje de weg kwijt. het lijkt alsof ik jongens en meisjes leuk vind maar ik weet het echt niet.

Haii, je moet geen haast hebben met je seksuele geaardheid te vinden( of hoe je t ook noemt) , en zeker niet omdat vrienden er grappen over maken. Ik ben er pas na een aantal jaar achter gekomen wat mijn seksuele geaardheid is en weet t eigenlijk nog steeds niet zeker maar hoe ik het bekijk is: wat maakt het uit als je gay bent, hetero bent, lesbisch bent of whatever. Je hoeft jezelf niet in hokjes te plaatsten. Als je iemand leuk vind vind je diegene leuk als het nou een meisje, jongen of non binair persoon is. Je moet gewoon lekker jezelf zijn. Je als je vrienden niet accepteren hoe je bent ofz dan zijn het waarschijnlijk niet de goede vrienden…

 

Groetjes! :)

Reputatie 2
Badge

Hoi (komt ie weer hoor) ik twijfel dus al een paar weken over mijn seksuele geaardheid. Mijn vrienden noemen me voor de grap gay maar ik denk daar dus oprecht over na. Ik heb geen idee, maar het lijkt me niet erg om met een meisje te zoenen ofzo. Ik ben een beetje de weg kwijt. het lijkt alsof ik jongens en meisjes leuk vind maar ik weet het echt niet.

Je kan ook bi zijn, dat je op jongens EN  meisjes valt, en daarbij bestaat er ook nog pan sexueel ( ben ik zelf) dat is dat je op elke gender valt dus ook op trans en non-binair mensen. Meestal moet je gewoon even wachten zo ben ik er ook achter gekomen (:!

Reageer