Vraag

Wat is je voorkeur? (voor bi en pan personen)

  • 22 March 2024
  • 10 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ik had ff een vraagje.

Als je de meter van waar je op valt voor je hebt (bijv 45% jongens en 55% meiden) wat is dan je percentage?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. (zet je geslacht er bij)

P.P.S. Ik val zelf op jongens

 


10 reacties

Reputatie 5
Badge

@Wees Jezelf Bij Noah 

Ik denk dat ik het niet. Wel goed om eens over natedenken.

@I_NeedHope 

Ik geloof niet echt in de percentage, soms val je gewoon op een bepaald type of voel je aangetrokken tot een bepaald uiterlijk. Je bent wat je bent en daar hoeft geen hokje of percentage aan vast te zitten. 

 

Als ik toch een percentage zou geven denk ik dat ik voor 95% op vrouwen val en 5% op mannen. Ik voel me niet echt seksueel aangetrokken tot mannen, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijn. 
 

(ik ben een man) 

Reputatie 7
Badge +17

Met labels, hokjes en dat soort dingen heb niet zo veel. Maar ja, ik neig toch meer jongens dan meisjes denk ik. Beetje 60%/40% denk ik.

Reputatie 4
Badge +3

Mijn percentage is denk ik 60% mannen & 40% vrouwen

Reputatie 2
Badge

Ik ben een meid, en meiden hebben bij mij toch ook een beetje “voorkeur”. K denk ongeveer 75%/25%. 

Reputatie 2
Badge +1

Yooo, ik denk echt wel 75% oo meiden hoor maar kijk ik kwam een stukje tegen op tiktok van een bi tiktokster en dat ging zo

Soo youre bi?

Yes

So you date men

Yes

And woman

Well, kinda

Wdym kinda?

I like them but they scare me cuz theyre pretty

 

Does ja val het meest op meiden maar ja soms word ik een beetje verward ervan allemaal ik ben nog een beetje aan t kijken wat bij me past

 (Ben een meisje

 

Reputatie 7
Badge +3

 Hoi @Wees Jezelf Bij Noah,

 

ik heb net als @tim16 en @wild forest niet zo veel met hokjes en labels, maar als ik naar mezelf kijk als gay jongen van 16 dan zou ik zeggen dat ik voor 99% op jongens val.

Ik ken en zie wel leuke, aardige en knappe meisjes maar de gedachte om met één van hen naar bed te 'moeten’ gaan geeft mij geen goed gevoel.

Ik zou denk ik wel als ik bijvoorbeeld ga studeren samen met een meisje kunnen wonen als het toevallig zo zou zijn, ik wilde eerst zeggen als het niet anders kan, maar dat klinkt zo onaardig en ik heb niks tegen meisjes, maar ik denk dus dat ik wel heel met een meisje zou kunnen samenwonen. Dan kan zij koken en schoonmaken en (wacht nog even met heel boos worden) ik zie dat het nog 1 april is, dus één hele slechte grap kan ik nog net maken, denk ik.

Dat van dat schoonmaken en koken was dus die hele  slechte grap. Ik maak nu thuis ook vaak schoon en kook wel eens dus ik zou dat als ik studeer ook gwn samen met diegene doen waar ik mee samenwoon.

Ik weet dat ik geen romantische of seksuele relatie met een meisje zou kunnen hebben. Dat maakt mij en dat meisje wsch ook niet gelukkig.

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 

Reputatie 2
Badge

Ik weet het ni zo goed, maar ik denk net iets meer meisjes dan jongens en ik ben bi (denk ik haha)

Reputatie 7
Badge +10

Wat is je voorkeur?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 3
Badge +1

Hi,

Zelfde voor mij, met dat label-gedoe, maar ik denk op dit moment ong 80% meiden en 20% jongens (ben zelf een meisje).

Maar ik denk dat alles nog kan veranderen. Ik val gewoon op de persoon zelf en dan maakt het niet veel uit welk geslacht. Zolang ik diegene maar leuk vind. :) Daarom geef ik mezelf ook niet echt een label.

Groetjes,

Cyris

Reageer