Vraag

vragenlijst seksuele identiteit

  • 16 July 2023
  • 12 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo! Ik ga een onderzoek doen op het forum. Zouden jullie aljeblieft antwoord willen geven? Bedankt alvast! Eerst: waarom doe ik dit onderzoek?

Ik ben benieuwd wat jullie antwoord is. (DUH)

Wat is het nut ervan?

Ik wil gewoon antwoorden vergelijken.

Hier komt de vraag!:

Wat is jullie seksualiteit? (Bijv. biseksueel, homoseksueel, lesbienne, enz.)

En hoe gaan mensen om je heen ermee om?


12 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hallo! Ik ga een onderzoek doen op het forum. Zouden jullie aljeblieft antwoord willen geven? Bedankt alvast! Eerst: waarom doe ik dit onderzoek?

Ik ben benieuwd wat jullie antwoord is. (DUH)

Wat is het nut ervan?

Ik wil gewoon antwoorden vergelijken.

Hier komt de vraag!:

Wat is jullie seksualiteit? (Bijv. biseksueel, homoseksueel, lesbienne, enz.) Biseksueel

En hoe gaan mensen om je heen ermee om? Heb het alleen mijn ouders en vriendinnen verteld en ze gaan er normaal mee om gelukkig.

Ik heb alvast antwoord gegeven. Hoop dat jullie dit ook doen!

Reputatie 7
Badge +7

Wat is jullie seksualiteit? (Bijv. biseksueel, homoseksueel, lesbienne, enz.) Ik ben ook biseksueel. Ik val dus op jongens en meiden;)

En hoe gaan mensen om je heen ermee om? Ik heb het alleen aan mijn beste vriend verteld. Hij reageerde gelukkig heel chill, want hij is ook biseksueel. Mijn beste vriend is wel uit de kast gekomen:-) 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben BI, ik heb het niet groots aangekondigd, maar de mensen die het vragen geef ik eerlijk antwoord, verder is er niks bijzonders mee en iedereen gaat hetzelfde met mij om.

-OnlyMe

Wat is jullie seksualiteit? (Bijv. biseksueel, homoseksueel, lesbienne, enz.) Ehmmm, ik ben waarschijnlijk de enige die niet weet wat seksualiteit is en dit eerst moet gaan googlen….🤣  Ik ben gewoon een meisje en val gewoon op jongens, anders begrijp ik er zelf ook niks meer van 🤣

En hoe gaan mensen om je heen ermee om?

Ehhhh, gewoon!

 

Effe wat anders, ik vroeg me eigenlijk af of dit is toegestaan met deze regel: 9. Oproepen voor enquêtes, onderzoeken of werkstukken voor school, studie of werk zijn niet toegestaan. Want je doet dit niet voor school, studie op werk, maar het is wel een onderzoek. Hopelijk bezorg ik je hier geen problemen mee 😕.

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben bi

en waarom zou ik het iedereen vertellen 2 beste matties weten het en is verder goed zo

ben 13 jaar en een jongen 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Nieuwschierigemeid ,

 

zoals @Banaantjeeee  hierboven ( al een tijdje geleden… ) schrijft, is het inderdaad tegen de forumregels om oproepjes voor onderzoeken te doen.

Maar als ik jouw vraag zo doorlees en ook de reden, is het niet zozeer een onderzoek voor school of werk maar meer een soort korte vragenlijst. Ik heb de titel van je topic even aangepast om verwarring bij anderen te voorkomen. Je topic mag verder gewoon blijven bestaan.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Marieke,

 

dat was @OnbekendeAnnoniem en niet @Banaantjeeee , dus misschien als je het aanpast, dan kan mijn reactie weer weg

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Nieuwschierigemeid,

 

Wat is jullie seksualiteit? (Bijv. biseksueel, homoseksueel, lesbienne, enz.) ik ben een jongen die op jongens valt en ik ben 15 en heb sinds 5 maanden een vriendje en hij is 17 en heet Lev (nou ja, zo noem ik hem hier op het forum)

En hoe gaan mensen om je heen ermee om?  - over het algemeen wel goed, maar er zijn er altijd die het nodig vinden om me daarom uit te schelden, te pesten of te duwen ofzo, maar ja, gelukkig zijn het er niet zo veel. Het zijn gewoon sukkels. Oh ja, ik ben begin vorig zomer bij mama uit de kast gekomen en zij vond het prima, Ze had al een beetje dat idee, maar ze wilde mij mijn eigen moment gunnen, dus dat. Voor de rest weten de meesten het nu wel, ook al ben ik niet officieel voor iedereen uit de kast gekomen. Vond ik niet nodig. Als ze het vragen of als het zo te praat komt, dan vertel ik het wel

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MickeyMouse ,

 

dat was @OnbekendeAnnoniem en niet @Banaantjeeee , dus misschien als je het aanpast, dan kan mijn reactie weer weg

 

Klopt helemaal, te snel getagd, ik bedoelde inderdaad @OnbekendeAnnoniem  dus bij deze. Jouw reactie laat ik staan omdat het anders helemaal een onduidelijke boel wordt ;)

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Ik ben een meisje van 13 en ben gewoon hetero maar heb wel heel vaak seks met mijn bff gewoon om te experimenteren n om elkaar genot te geven en te bevredigen maar zij is ook gewoon hetero we vallen dus allebei op jongens en zijn total niet verliefd op elkaar maar vinden het allebei heel geil om seks met elkaar te hebben niemand weet dit behalve wij zelf.

Wat is jullie seksualiteit? (Bijv. biseksueel, homoseksueel, lesbienne, enz.)

ik ben dus pansexsueel dat is dus dat ik op een persoon val gender maakt me niet uit

En ben zelf ook nog nonbinaar 

En hoe gaan mensen om je heen ermee om?

Bij de mansen waar ik uit de kast ben  (vrienden  dus) is het voraal positief geweest paar negatieve reacties gehad maar voraal positief.

En de mens waar ik niet uit de kast ben weet ik van dat er negatief op gereageerd zal worden zoals me ouders

 

Reputatie 2
Badge

 

Hallo! Ik ga een onderzoek doen op het forum. Leuk!!!!  Zouden jullie aljeblieft antwoord willen geven? Tuurlijk!!! Bedankt alvast! No problem!☺️ Eerst: waarom doe ik dit onderzoek? 

Ik ben benieuwd wat jullie antwoord is. (DUH)

Wat is het nut ervan?

Ik wil gewoon antwoorden vergelijken. Altijd leuk!! 

Hier komt de vraag!:

Wat is jullie seksualiteit? (Bijv. biseksueel, homoseksueel, lesbienne, enz.) 

Nu op dit moment hetero maar misschien brengt de toekomst weer iets nieuws!! 

En hoe gaan mensen om je heen ermee om?

Heel normaal! Het enige is dat een vriendin van mij is gay en ik support haar natuurlijk ontzettend en vind het heel knap en goed van haar dat ze uit de kast gekomen is! Soms is ze alleen erg feministisch (ik kan dat ook zeker zijn!) en heeft ze kritiek op hetero zijn en op mannen! Terwijl ik gewoon op mannen val en ik gewoon hetero ben en daar is niks mis mee! Het maakt sowieso niet uit op wie je valt (❤️🧡💛💚💙💜)!! Die opmerkingen zijn niet altijd leuk maar als ik er iets van zeg wappert ze dat weg en blijft ze volhouden aan haar mening! En dat is alleen HAAR mening en niet die van mij of een feit ofzo! 
Verder is ze echt een geweldig mens (soms een beetje agressief maar dat is ook wel grappig aan haar) en ben ik blij dat ze zichzelf kan zijn (ik vind dat echt heel moeilijk!)! 

 

Groetjes Lide Anna💗

Reageer