Skip to main content
Vraag

Vragenlijst LGBTQ (12 vragen)

Toon eerste bericht

230 reacties

kindjeuit2010
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 27 januari 2025
Lumi333 schreef:

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 14

2. Gender? Bigender

3. Sexuality? Lesbisch

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) Ja

4. Hoe ging dat? Het ging goed!

5. Tips om uit de kast te komen? Vraag aan je ouders wat ze van LHBTQ+ vinden

6. Wil je uit de kast komen? -

7. Waarom wel/niet? -

8. Vier je de pride month? Ik vier het niet, en ik weet niet precies hoe het gaat dus ik weet niet of ik het wel wil vieren

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? Nee

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? Jep

11. Supporten je ouders je? Gelukkig wel :)

12. Voel je je veilig? In mijn dorp niet echt omdat het een behoorlijk Christelijk dorp is, maar alleen mijn familie en vrienden weten het en supporten me ook gelukkig

​​E :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 30 januari 2025
  1. 12 jaar
  2. meisje
  3. bi
  4. alleen voor mn ouders en zusje
  5. doe het wanneer jij er klaar voor bent!
  6. naar mn vrienden wel
  7. Zodat het niet raar is om te zeggen dat ik een meisje leuk vind en dan een jongen.
  8. miss volgende keer
  9. nopeee
  10. zeker:P
  11. jaaaa
  12. op straat: meh op school: nope. thuis: alwayss

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 2 maart 2025

Hi, ik heb een paar vragen over lgbtq. Je hoeft het niet te beantwoorden als je het liever niet verteld.

1. Leeftijd? 13

2. Gender? jongen

3. Sexuality? bi

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) nee

4. Hoe ging dat?

5. Tips om uit de kast te komen?

6. Wil je uit de kast komen? Ja

7. Waarom wel/niet? omdat ik er dan over kan praten met iemand

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? ja

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja

11. Supporten je ouders je? /

12. Voel je je veilig? nee

Chihiro
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 109 reacties
  • 2 maart 2025
Lumi333 schreef:

1. Leeftijd? 15, in juli 16

2. Gender? man (he/him)

3. Sexuality? bi/gay, meer gay

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? makkelijk ik had t gwn in mn whatsapp bio gezet en op tiktok gepost HAHA 

5. Tips om uit de kast te komen? Doe het niet omdat het moet, doe het als je je er fijn bij voelt en ga niks van te voren instuderen, want dat ga je toch niet allemaal onthouden

6. Wil je uit de kast komen? al gedaan

7. Waarom wel/niet? omdat ik het wilde delen ofzo, idk tbh

8. Vier je de pride month? vanaf dit jaar wel, hiervoor al 2 jaar op paarse vrijdag iets paars aangedaan

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? nee, wrm kijken naar geslacht/uiterlijk als je ook kan kijken naar de binnenkant?

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? zeker, heb nu een vriendje

11. Supporten je ouders je? ja

12. Voel je je veilig? thuis wel, op school weet ik dat niemand me pijn gaat doen, maar voel ik alle blikken en buiten boeit het me niet, ik ben wie ik ben en ik ga dat niet veranderen voor iemand anders

Anonymous1207
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 67 reacties
  • 9 maart 2025
Lumi333 schreef:

1. Leeftijd? 14

2. Gender? meisje

3. Sexuality? lesbian

4. Ben al uit de kast gekomen? (Zo ja, skip vraag 6 en zo nee, skip vraag 4,5) ja

4. Hoe ging dat? je komt erachter wie je echte vrienden zijn en niet want echte vrienden maken geen homophobic grappen en kijken je dan aan met een schuin ook en verlaten je niet, maar het is wel gw fijn om niks te hoeven verbergen

5. Tips om uit de kast te komen? wees er open over, maar maak er niet iets groots van

6. Wil je uit de kast komen?

7. Waarom wel/niet? het is kut en je weet dat mensen je gaan judgen, maar je weet wel dat echte vrienden blijven no matter what

8. Vier je de pride month? nee

9. Als je de keuze had, zou je liever straight willen zijn? eigenlijk niet want meiden zijn gw AGAHGAHAGAAA ykkk

10. Ben je wel eens verliefd geweest op iemand van hetzelfde geslacht? ja, meerdere keren

11. Supporten je ouders je? ze zeggen van wel mr idk for sure yk

12. Voel je je veilig? niet altijd maar dat is normaal

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen