Vraag

vragenlijst gender

  • 23 January 2022
  • 31 reacties
  • 490 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 4
Badge +3

​​​​​​

  1. Hoe oud ben je? 11
  2. Wat is je gender? pangender
  3. Welke pronouns gebruik je? they/she/he
  4. Hoe ben je erachter gekomen wat je gender is? veel opzoeken over alle genders, kijken welke pronouns het beste bij mij paste, kijken of mijn gevoel per dag veranderde of altijd hetzelfde bleef
  5. Hoe voelt het om jouw gender te zijn? voor mij normaal, maar ook weer raar want ik ken niemand die pangender is en bijna niemand kent het
  6. Heb je veel over je gender nagedacht? ja heel veel ben er ook pas gister achter gekomen dat ik pangender ben en ik doe er al bijna een jaar over om er achter te komen wat mijn gender is
  7. Wanneer heb je last van genderdysforie? als ik in mijn kast kijk en iets moet aantrekken :/ ik heb namelijk veel feminime kleren en daar voel ik me niet altijd comfortabel in
  8. Wanneer heb je gender euforie? ik voel me echt dom maar ik weet nie wat dat betekent :(
  9. Doe je iets aan je uiterlijk om er als het andere gender uit te zien? soms trek ik masculine kleren aan, of doe ik mijn haar in een knot zodat het minder lang is, maar meestal verander ik me gedrag

Bedankt voor het invullen! Gender euforie is dat je blij bent met je gender.

​​​​​​

  1. Hoe oud ben je? 11
  2. Wat is je gender? pangender
  3. Welke pronouns gebruik je? they/she/he
  4. Hoe ben je erachter gekomen wat je gender is? veel opzoeken over alle genders, kijken welke pronouns het beste bij mij paste, kijken of mijn gevoel per dag veranderde of altijd hetzelfde bleef
  5. Hoe voelt het om jouw gender te zijn? voor mij normaal, maar ook weer raar want ik ken niemand die pangender is en bijna niemand kent het
  6. Heb je veel over je gender nagedacht? ja heel veel ben er ook pas gister achter gekomen dat ik pangender ben en ik doe er al bijna een jaar over om er achter te komen wat mijn gender is
  7. Wanneer heb je last van genderdysforie? als ik in mijn kast kijk en iets moet aantrekken :/ ik heb namelijk veel feminime kleren en daar voel ik me niet altijd comfortabel in
  8. Wanneer heb je gender euforie? ik voel me echt dom maar ik weet nie wat dat betekent :(
  9. Doe je iets aan je uiterlijk om er als het andere gender uit te zien? soms trek ik masculine kleren aan, of doe ik mijn haar in een knot zodat het minder lang is, maar meestal verander ik me gedrag
  1. Hoe oud ben je?= 13
  2. Wat is je gender?= meisje bi
  3. Welke pronouns gebruik je?= meisje, missy, en op brieven staat altijd mw :thinking:
  4. Hoe ben je erachter gekomen wat je gender is?= ik had eerst in gr 6 een kinderliefde met een joch en in gr 8 werd ik opeens lovely met een meisje .was nog niet echt wat maar voelde wel als echt verliefd en k merkte dat ik naar jongens en meisjes keek als in “mooi lijf, sexy benen en ogen enzo. “ en dat ik op beide kon vallen. En nu dus weer verliefd op een jongen e ik valop hetzelfde als bij dat meisje
  5. Hoe voelt het om jouw gender te zijn?= heerlijk. Ik kijk mn ogen uit soms 😉 serieus
  6. Heb je veel over je gender nagedacht?= vorig jaar vooral.
  7. Wanneer heb je last van genderdysforie?= eigenlijk niet
  8. Wanneer heb je gender euforie?= als ik me bewust ben dat ik kan genieten van wat ik zie ne van personen ipv per see een gender.
  9. Doe je iets aan je uiterlijk om er als het andere gender uit te zien?= nee niet echt. Ik voel me meisje ben soms best stoer ( ook verkenners bijv) maar draag daarom ook vaak rokjes om me lekker vrij en vrouwelijk te voelen

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 1
Badge

Hoi, dit is een vragenlijst over gender. Je hoeft niet overal op te antwoorden. Alvast bedankt!

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je gender? op het moment identificeer ik me met demigender: om precies te zijn voel ik wel een connectie tot het concept van gender, maar geen specifiek gender, als dat logisch klinkt?
  3. Welke pronouns gebruik je? he/they, of in het nederlands hij/hun
  4. Hoe ben je erachter gekomen wat je gender is? heel lang nadenken over hoe ik me precies voel en veel onderzoek doen
  5. Hoe voelt het om jouw gender te zijn? geen idee, gewoon? 
  6. Heb je veel over je gender nagedacht? ja
  7. Wanneer heb je last van genderdysforie? tijdens gym vooral, en als ik geen sport-bh aan heb
  8. Wanneer heb je gender euforie? wanneer mensen mn juiste pronouns gebruiken of me masculine complimenten geven
  9. Doe je iets aan je uiterlijk om er als het andere gender uit te zien? niet echt

Heel erg bedankt voor het antwoorden!

 

Reputatie 4
Badge +3

@Saar.is.Raar 


Bedankt voor het invullen! Dat helpt mij met erachter komen wat mijn gender is!

 

(onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon)

Reputatie 2
Badge +1

 

Hey!

  1. Hoe oud ben je? ​​​​​​  13
  2. Wat is je gender?  non-binair
  3. Welke pronouns gebruik je? in het Nederlands alle pronouns omdat ik begrijp dat die/hun soms raar kan klinken, in het Engels alleen they/them
  4. Hoe ben je erachter gekomen wat je gender is? tja je weet het nooit 100% zeker en het kan over de jaren ook wat veranderen, ik ben de laatste tijd gestopt met mezelf een specifiek label geven,
    ik ben gewoon ik en daar moeten mensen maar mee dealen
  5. Hoe voelt het om jouw gender te zijn? uhm weet ik niet haha
  6. Heb je veel over je gender nagedacht? zeker, het was een tijdje ongeveer het enige waar ik over nadacht en dat was niet fijn haha, ik denk er nog steeds wel veel over na maar ik heb me er maar bij neergelegd dat het iets heel in gewikkelds is en dat ik het misschien wel nooit ga begrijpen
  7. Wanneer heb je last van genderdysforie? douchen, aankleden, in de spiegel kijken, zingen, huilen, kleding kopen, ongesteld zijn (dat is al hell en dan krijg ik dr ook nog verschrikkelijke dysphoria bij)
    ja en gewoon van de stomste kleine dingetjes die nergens op slaan
  8. Wanneer heb je gender euforie? als ik mn stem lager krijg, als ik bind, ja en ook gewoon van de raarste meest random kleine dingetjes
  9. Doe je iets aan je uiterlijk om er als het andere gender uit te zien? ja met kleding enzo, en ik bind op de dagen dat ik veel dysphoria heb maar ik heb geen echte binder dus moet n beetje voorzichtig doen

Heel erg bedankt voor het antwoorden! Geen probleem! hopelijk heb je er wat aan

 

Reageer