Vraag

vragenlijst gender

  • 23 January 2022
  • 31 reacties
  • 490 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 4
Badge +3

​​​​​​

  1. Hoe oud ben je? 11
  2. Wat is je gender? pangender
  3. Welke pronouns gebruik je? they/she/he
  4. Hoe ben je erachter gekomen wat je gender is? veel opzoeken over alle genders, kijken welke pronouns het beste bij mij paste, kijken of mijn gevoel per dag veranderde of altijd hetzelfde bleef
  5. Hoe voelt het om jouw gender te zijn? voor mij normaal, maar ook weer raar want ik ken niemand die pangender is en bijna niemand kent het
  6. Heb je veel over je gender nagedacht? ja heel veel ben er ook pas gister achter gekomen dat ik pangender ben en ik doe er al bijna een jaar over om er achter te komen wat mijn gender is
  7. Wanneer heb je last van genderdysforie? als ik in mijn kast kijk en iets moet aantrekken :/ ik heb namelijk veel feminime kleren en daar voel ik me niet altijd comfortabel in
  8. Wanneer heb je gender euforie? ik voel me echt dom maar ik weet nie wat dat betekent :(
  9. Doe je iets aan je uiterlijk om er als het andere gender uit te zien? soms trek ik masculine kleren aan, of doe ik mijn haar in een knot zodat het minder lang is, maar meestal verander ik me gedrag

Bedankt voor het invullen! Gender euforie is dat je blij bent met je gender.

​​​​​​

  1. Hoe oud ben je? 11
  2. Wat is je gender? pangender
  3. Welke pronouns gebruik je? they/she/he
  4. Hoe ben je erachter gekomen wat je gender is? veel opzoeken over alle genders, kijken welke pronouns het beste bij mij paste, kijken of mijn gevoel per dag veranderde of altijd hetzelfde bleef
  5. Hoe voelt het om jouw gender te zijn? voor mij normaal, maar ook weer raar want ik ken niemand die pangender is en bijna niemand kent het
  6. Heb je veel over je gender nagedacht? ja heel veel ben er ook pas gister achter gekomen dat ik pangender ben en ik doe er al bijna een jaar over om er achter te komen wat mijn gender is