Vraag

vragenlijst crossdressing

  • 28 January 2024
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Ff n vragenlijstje (is voor iedereen)

 

  1. Jongen of meisje 
  2. leeftijd
  3. hetero/gay
  4. heb je weleens nagedacht om de kleren van een anders geslacht aan te doen?
  5. heb je dit ook wel eens gedaan?
  6. wat draag je als je dit doet?
  7. Voel je je er fijner in of is het meer een fetish?
  8. draag je hele outfits of alleen ondergoed?
  9. weten je ouders/ broers of zussen het?
  10. weten je vrienden het?
  11. draag je het alleen thuis of ook buiten?
  12. waar draag je het dan?
  13. doe je buiten alleen ondergoed aan of ook meer?
  14. ben je trans?
  15. hebben jullie make up oid?

dat was m! Hopelijk is het leuk!!


5 reacties

Badge

Nog steeds geen reactie…

 

Badge

1. Jongen 

2.17

3.hetro

4. Ja zeker

5. Ja

6. Vaak rokjes en panty's

7. Fetish

8. Vaak gwn losse kleding stukken

9. Nope

10. Nope

11. Eigenlijk alleen thuis maar miss is een keer buiten

12. Gwn rokjes en zo

13. Als ik naar buiten zal gaan wel meer denk ik

14. Nope

15. Nope

Reputatie 7
Badge +12

Ff n vragenlijstje (is voor iedereen)

 

  1. Jongen of meisje . Jongen
  2. leeftijd.    12
  3. hetero/gay..hetero
  4. heb je weleens nagedacht om de kleren van een anders geslacht aan te doen? ja zeker. Ik hoop eig dat het ooit niet meer aan het geslacht vast zit zeg maar ;)
  5. heb je dit ook wel eens gedaan? ja thuis  en tegenwoordig ook wel rondom thuis buiten.
  6. wat draag je als je dit doet?    Casual shirt en vest of trui met rokje boven de knieën , soms met kniekousen, die vind ik lekker en mooi om te dragen,  maar vaak ook sokjes en gewone sneakers.  Niet echt hakjes enzo dat vind ik bij mij niet mooi. Ook wel hot pants of korte broek met kniekousen en sportshoes.  Eig gewoon zoals ik me dan voel. Ik vind het zelf niet echt van een ander geslacht zeg maar 😉
  7. Voel je je er fijner in of is het meer een fetish?  nee gewoon ik voel me daar comfy in, hoort bij mij.  ik vind kniekousen gewoon leuk 😊
  8. draag je hele outfits of alleen ondergoed? hele
  9. weten je ouders/ broers of zussen het? ja zeker. 
  10. weten je vrienden het? ja ook
  11. draag je het alleen thuis of ook buiten? zie 5. Ik wil dat het zo normaal voelt dat ik het ook verder weg durf. maarja, de maatschappij…. :p
  12. waar draag je het dan? thuis, rondom thuis en bij 4 vrienden en  vriendinnen thuis kan het ook,
  13. doe je buiten alleen ondergoed aan of ook meer? nee gewoon een hele outfit.
  14. ben je trans? nee ik denk jongen met open mind voor kleding :)
  15. hebben jullie make up oid? ja gebruik ik ook wel.  Eye liner soms.

dat was m! Hopelijk is het leuk!! Ja hoor !  Bedankt !

Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3
  1. Jongen of meisje: Meisje
  2. leeftijd: 15
  3. hetero/gay: weet nog niet waarop ik val. 
  4. heb je weleens nagedacht om de kleren van een anders geslacht aan te doen?: Ja
  5. heb je dit ook wel eens gedaan?: ja. ik draag vaak mannen kleding. 
  6. wat draag je als je dit doet?: meestal gewoon een mannen shirt of hoodie met jeans and sneakers. 
  7. Voel je je er fijner in of is het meer een fetish?: ik voel me gewoon meer mijzelf. 
  8. draag je hele outfits of alleen ondergoed?: meestal draag ik gewoon vrouwen ondergoed. 
  9. weten je ouders/ broers of zussen het?: ja. alleen vinden ze mij heel raar. ik lijk wel een jongen of gay. 
  10. weten je vrienden het?: ik heb niet echt vrienden. alleen wat klasgenoten en teamgenoten. 
  11. draag je het alleen thuis of ook buiten?: beide
  12. waar draag je het dan?: thuis, op school, op straat. Gewoon overal. 
  13. doe je buiten alleen ondergoed aan of ook meer?: Gewoon alles, behalve ondergoed. 
  14. ben je trans? nee. ben een meisje, maar heb gewoon de neiging mannelijke mode te dragen. 
  15. hebben jullie make up oid? Ja. meestal Mascara, highlighter en soms lippenstift (donker bruin-rood staat het mooist, maar ben vaak bang dat anderen dit te heftig vinden) 
Reputatie 7
Badge +2

Ff n vragenlijstje (is voor iedereen)

 

  1. Jongen of meisje . Meisje
  2. leeftijd.  14
  3. hetero/gay. Hetero
  4. heb je weleens nagedacht om de kleren van een anders geslacht aan te doen? Regelmatig
  5. heb je dit ook wel eens gedaan? Ja hoor
  6. wat draag je als je dit doet?  Pantalon, colbert, kniebroek met steekzakken etc.
  7. Voel je je er fijner in of is het meer een fetish? Ik voel me er gewoon prima in
  8. draag je hele outfits of alleen ondergoed? Het hele gebeuren :)
  9. weten je ouders/ broers of zussen het? Ja hoor maar het is zelfs gewoon
  10. weten je vrienden het? Die zien het zelfs ;)
  11. draag je het alleen thuis of ook buiten? Everywhere
  12. waar draag je het dan? Overal ;)
  13. doe je buiten alleen ondergoed aan of ook meer? nee zo “naakt “loop ik alleen in bikini op het strand of zwembad
  14. ben je trans? nee
  15. hebben jullie make up oid? Ja maar op school mag het alleen als ooglijn en verder niet

dat was m! Hopelijk is het leuk!! Yes sir ! :)  Groetjes Sjardy XoX

 

Reageer