Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie? Nee
Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen? Ja
Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc? Ja
Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is? Helemaal niet
Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon? Echt is
Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer? Ben er opzich wel blij mee
Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is? Wachten tot iemand anders zeggen hij/zij
Wil je meer te weten komen over transgender personen? Hoeft niet hoor, ik weet er genoeg over
Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren? Normaal, en trots dat diegene uit de kast durfde te komen
Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie? Nee. Of Ziggy, die voelt zich toch nu een vrouw ofzo?
Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit? Nee, maar het maakt me niet zoveel uit als er een trans persoon inzit. Gewoon toeval dat ik dat nog niet heb
Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren? Normaal, maar het kost me misschien wat moeite om er mee om te gaan als diegene een hele goede vriend van mij is
Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan? Normaal
Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is? Ligt eraan hoe duur die is, want volgensmij is dat best duur en dat kan ik gewoon niet betalen. Wel een klein beetje geven
Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) Nee, maar net zoals boeken het maakt me niet uit als iemand transgender is in video's
Wat vond je van de vragenlijst? Leuk hoor, een keer wat anders!
Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen? Geen idee
Bedankt! Ik hoop dat het Jo leuk was! Xx Sammy graag gedaan:)
Groetjes mij @Anoniemxv
Hoi iedereen! Ik ben trans zoals sommigen wel weten, en ik heb eigenlijk nog nergens een vragenlijst hierover gezien! Dus vandaar mijn eerste vragenlijst EVERRR hierover :D
1. Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie? Ja, mijn beste vriend
- Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen? Ja
- Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc? Ja, tuurlijk
- Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is? Absoluut niet
- Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon? Ik geloof dat trans zijn echt is, ik ben zelf ook trans.
- Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer? Ja, eigenlijk elke dag. Als ik in de spiegel kijk. Omdat ik trans ben maar ook onzeker over mijn gewicht en lengte
- Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is? Degene bij de naam noemen of vragen hoe diegene zich identificeert.
- Wil je meer te weten komen over transgender personen? Niet per se, ik weet er al veel over.
- Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren? Dan zou ik zeggen dat ik het fijn vind dat diegene mij vertrouwt.
- Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie? Nee eigenlijk niet echt. Ik ken Noah Finnce maar volg hem niet echt eigenlijk.
- Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit? Soms, ik lees niet zoveel.
- Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren? Ik sta daar heel open in, je moet doen wat je wil, het is jouw lichaam.
- Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan? Ook helemaal prima, als diegene maar gelukkig is.
- Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is? Als ik het zou KUNNEN betalen misschien wel, maar voor nu niet.
- Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) Soms wel, op TikTok of op YouTube
- Wat vond je van de vragenlijst? Wel leuk!
- Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen? Niks, het was een prima vragenlijstje
Bedankt! Ik hoop dat het leuk was! Xx Sammy