Verliefd op beste vriend

  • 14 May 2023
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen, 14 jaar en ben Homo.

Ik zit nog in de kast behalve voor 1 persoon, ik heb mijn beste vriend verteld dat ik homo ben, hij pakte het goed op en was erg supportive. Alleen wat ik hem nog niet heb verteld is dat ik verliefd op hem ben. Ik krijg regelmatig een erectie als ik bij hem ben en heb vaak de neiging gehad om het hem te vertellen, alleen daar ben ik nog te bang voor.. Ik denk dat dit nu al zo een 2 maanden gaat, soms heb ik een vermoeden dat hij ook gay is, maar ik weet het niet zeker. Iemand tips?


2 reacties

Hey J.05

Ik snap echt zo goed wat je bedoelt, ik heb een paar keer precies hetzelfde meegemaakt. In ieder geval super fijn dat hij supportive is, dat scheelt al heel veel.

Ik zou er sowieso goed over nadenken. Als hij niet gay is en/of jou leuk vindt, dan wordt het waarschijnlijk een best ongemakkelijke situatie, waarin je dan maar moet afwachten of je nog zulke goede vrienden blijft. Ik denk dat je jezelf vooral moet afvragen wat je het belangrijkste vindt in deze situatie: je vriendschap met hem, of dat hij misschien je vriendje kan worden.

Misschien kan je wat hints droppen om te kijken hoe hij daarop reageert.

Succes en laat vooral weten hoe het ermee gaat. Ik hoop voor je dat het je lukt :)

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Ja, ik weet dus niet echt waar ik meer waarde aan hecht. Ik zou echt er heel veel voor over hebben om met hem een stelletje te kunnen worden, alleen onze vriendschap vind ik ook erg belangrijk. Ook is het lastig want onze ouders zijn ook bevriend… Ik probeerde hem wat hints te geven, zoals ‘perongeluk’ aanraken en wat andere dingetjes, alleen toen ik uit de kast kwam tegenover hem, zei hij dat hij het nooit had gedacht.. Dusja..

Reageer