Vraag

Uit de kast tegenover ouders

  • 11 July 2022
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Badge

Ok dus  ik ben een jongen van 15 jaar en ik *denk* dus dat ik gay/bi ben. 

ik ben al heel vroeg begonnen met puberen en ben dus ook al best lang bezig met seksualiteit en het feit dat ik geil wordt van jongens om het maar zo te zeggen.  wat ik dus niet weet is: of ik nou gay ben of dat dit gewoon een '’fase'’ is of dat ik misschien biseksueel ben.  Ik  wil dus nu eigenlijk uit de kast komen tegenover mijn ouders maar ik weet eigenlijk nog niks helemaal zeker.  Ik denk dat ik gay ben maar dat kunnen ook gewoon de hormonen zijn idk. 

ik heb een vriendin gehad maar dat was best wel eenzijdig tegenover haar. ik had niet heel veel aantrekkingskracht naar haar, maar nu kwam ik dus laatst een jongen tegen die ik nog kende van de basischool en ik vond hem dus echt heel knap en leuk, en nu ben ik zegmaar een beetje geconfronteerd met het feit dat ik echt misschien op jongens val, en niet alleen seksueel. 

maar ik weet dus eigenlijk ook niet of ik ook op vrouwen val of alleen op jongens. om het maar even samen te vatten: ik wil uitkomen tegen mijn ouders maar ik weet niet voor wat. ik zie eigenlijk nu dat deze vraag nu echt al heel onduidelijk wordt maar ik wilde eigenlijk gewoon even venten. 

dus uh als je de moeite hebt genomen om dit te lezen, bedankt?  ik hoop dat dit te begrijpen is en dat iemand een antwoord heeft.

uhh groetjes Anonymous08 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hoiii

als ik het goed heb gelezen val je dus hoe dan ook op jongens maar weet je niet zeker of je ook op meiden valt.

wat je dan zou kunnen zeggen: ik val op jongens, of ik ook op meisjes val weer ik niet zeker. maar jongens vindt ik hoe dan ook leuk.

hoop dat dit helpt!

xx

kumpgoe

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Je kunt denk het beste met je ergens gaan zitten en erover praten. Gewoon zoiets zeggen van ik weet het niet zeker maar ik denk dat ik misschien bi of gay ben. Ik snap dat het moeilijk is want ik voel een beetje hetzelfde maar weet niet eens wat ik precies voel. Ik heb er met mijn moeder over gepraat en ze reageerde alsof het de normaalste zaak van de werelds was. Ik hoop dat als jij uitkomt tegen je ouders dat ze net zo reageren. Hoop dat dit een beetje helpt.

groetjes mij

Reputatie 2
Badge

Je hoeft het niet meteen exact te weten hoe je je voelt. Je kan half uit de kast komen. Je hoeft alleen tegen je ouders te zeggen dat je waarschijnlijk op het zelfde geslacht valt maar misschien ook gewoon op meisjes. Laat ze hun dan ook weten dat je het nog niet zeker weet. 

 

hoop dat dit helpt

Reputatie 6
Badge +7

Zou je niet lekker rustig wachten tot je het zelf iets zekerder weet?

Nu heb je je ouders niets anders te vertellen dan dat je niet zeker weet of je 100% op meisjes valt en dat je niet weet of dit gevoel zo blijft.    Volgens mij als je gay bent heb je daar veel en veel minder twijfel bij dan wat jij hier beschrijft.

 

Hoi @jongen999 !

Het is vrij duidelijk dat jij inderdaad op jongens valt. Ben je ooit verliefd geweest op een meisje? Of heb je je ooit aangetrokken gevoeld tot een meisje (lichamelijk/seksueel)? Ik weet niet hoe lang je hier al mee rondloopt, maar ik zou even goed onderzoek naar alle seksualiteiten die bestaan. Dan krijg je misschien meer duidelijkheid over jouw seksualiteit. Daarna zou ik het even laten bezinken en het later pas aan jouw ouders vertellen.

Reageer