Ok dus ik ben een jongen van 15 jaar en ik *denk* dus dat ik gay/bi ben.
ik ben al heel vroeg begonnen met puberen en ben dus ook al best lang bezig met seksualiteit en het feit dat ik geil wordt van jongens om het maar zo te zeggen. wat ik dus niet weet is: of ik nou gay ben of dat dit gewoon een '’fase'’ is of dat ik misschien biseksueel ben. Ik wil dus nu eigenlijk uit de kast komen tegenover mijn ouders maar ik weet eigenlijk nog niks helemaal zeker. Ik denk dat ik gay ben maar dat kunnen ook gewoon de hormonen zijn idk.
ik heb een vriendin gehad maar dat was best wel eenzijdig tegenover haar. ik had niet heel veel aantrekkingskracht naar haar, maar nu kwam ik dus laatst een jongen tegen die ik nog kende van de basischool en ik vond hem dus echt heel knap en leuk, en nu ben ik zegmaar een beetje geconfronteerd met het feit dat ik echt misschien op jongens val, en niet alleen seksueel.
maar ik weet dus eigenlijk ook niet of ik ook op vrouwen val of alleen op jongens. om het maar even samen te vatten: ik wil uitkomen tegen mijn ouders maar ik weet niet voor wat. ik zie eigenlijk nu dat deze vraag nu echt al heel onduidelijk wordt maar ik wilde eigenlijk gewoon even venten.
dus uh als je de moeite hebt genomen om dit te lezen, bedankt? ik hoop dat dit te begrijpen is en dat iemand een antwoord heeft.
uhh groetjes Anonymous08