Vraag

Uit de kast komen

  • 9 October 2022
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben Joey ik ben 13 jaar oud en ik wil al heel lang uit de kast te komen.

Oke dus zo als ik net zei wil ik eigenlijk al een tijdje uit de kast te komen (eigenlijk al sinds 3 jaar). Mijn ouders zijn gelovig maar ze zeiden wel een paar keer dat het ze niet uit zou maken als mijn broer (19) gay zou zijn. Maar ze zeiden dus er geen een keer over mij.

Maar nu ben ik best bang om dat allemaal te vertellen aan hun dat ik op meiden val en al helemaal dat ik me eigenlijk niet helemaal een meisje voel. Ik heb er al een tijdje over gedacht en het beste optie zou zijn om het op coming out day te doen dus 11 oktober. Maar er is ook nog een probleem, want misschien accepteren mijn ouders mij wel maar mijn andere familie dus voor 99% niet. En ik weet niet of ik dat aan kan. Ik heb al een paar keer geprobeerd om zelfmoord te plegen omdat ik zo anders ben. en ik weet gewoon niet of ik dit kan. 

Heeft iemand misschien ideeen wat ik zou kunnen doen om uit de kast te komen?


6 reacties

-onnodige quote verwijderd-

Indiedegeval niet jezelf vermoorden en als je vriedinnen hebt zeg het tegen een van hun (zorg wel dat je haar kan vertrouwen) 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Call.Me.Joey , 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon 

Badge

Hallo iedereen wou gewoon melden dat ik 10 oktober ben uitgekomen bij mijn ouders het ging best goed. En dat is het

Reputatie 7
Badge +17

Gelukkig maar @Call.Me.Joey .  Ik hoop dat het nu goed gaat en alle geluk !

Groetjes liefs Julian X

Hallo iedereen wou gewoon melden dat ik 10 oktober ben uitgekomen bij mijn ouders het ging best goed. En dat is het

Toppie 

Badge

Hallo iedereen wou gewoon melden dat ik 10 oktober ben uitgekomen bij mijn ouders het ging best goed. En dat is het

yesss goed gedaan

Reageer