Vraag

uit de kast en meteen gepest.😢

  • 11 May 2022
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo

Ik ben laatst uit de kast gekomen als pansexueel persoon en nu zit iedereen me te pesten met ‘heb je peter pan al een kusje gegeven?’ of ze zeggen ‘Ceber ToetToet’. Ik heb al gevraagd, en geeist dat ze stopten maar ze deden het niet. Ik ben zelfs al naar de rector geweest. Toen waren deze 7 jongens een week geschorst (wow), en na die week nog steeds aan het pesten.

 

Kan iemand me álsjeblieft advies geven?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als eerste, goed dat je uit de kast bent gekomen, trots op jou! 

Ik zou dit probleem gewoon weer met jouw mentor / rector bespreken, want die jongens hebben hun les nog niet geleerd. En ik snap dat het super stom is en lastig is, maar probeer er niks aan van te trekken, zij pesten jou omdat jij aan de wereld hebt verteld dat jij pansexueel ben, vind het persoonlijk best wel zielig dat zij jou hiervoor pesten. 

Badge

Heyy,

Ik zou nog eens praten met de rector. Maar laat ze je niet klein maken! Je bent echt sterk! Je bent uit de kast gekomen en dat is niet niks! 

Groetjes

Reputatie 1
Badge +1

Ik word ook gepest, en waarschijnlijk binnenkort in elkaar geslagen aangezien velen daarmee dreigen.

 

En ik heb een depressie en enkel zelfmoord gedachten.

 

En weetje ik kan wel zeggen dat mijn leven super kut is, maar ik heb 1 de kracht om het te zeggen 2 de kracht om door te gaan 3 de kracht om er wat tegen te doen 4 de kracht om al die dingen te overwinnen 5 de kracht om met mijn ervaringen anderen te helpen en 6 alles wat mij niet dood maakt mij sterker.

 

Probeer dingen terug te zeggen als “Nee Tinkerbel heeft al met hem, echt irritant” en als je gewoon niet meer laat merken dat het je wat doet zal het minder worden. 

 

En vergeet niet dat je veel sterker bent dan je denkt.

 

En als mensen je zwak noemen of iets bedenk dan even dat je dag zwaar kut was, dat je je heel lang naar hebt gevoeld en je het waarschijnlijk niet goed kon verwerken etc.

 

En je nog steeds door gaat.

 

Wat mensen zien als zwak, noem je sterk.

 

Zwak is het pesten van anderen, sterk is iets wat jij bent.

 

Het pesten zal waarschijnlijk eerst door gaan omdat ze je dan proberen uit te testen en ook erger maar blijf volhouden.

 

En weet dat je nooit alleen bent hoe alleen je je ook voelt ❤

 

Sommige tunnels zijn langer en sommige korter, sommige bergen zijn gorter en sommige dalen zijn dieper.

 

Maar onthoud 1 ding, alles gaat ooit voorbij. Leuke dingen en negatieve dingen, en heel je leven lang zal dat zo blijven en er komen steeds weer andere dingen.

 

Laat NIKS je ooit zo ver krijgen dat je denkt aan zelfmoord want het leven is mooi, zolang jij het mooi maakt. En dat kan iedereen en jij bent sterk genoeg.

 

Dat kan iedere onbekende zeggen inderdaad dus ik zal uitleggen waarom.

 

  1. Je ging zelf naar een docent
  2. Je hebt zelf ook tegen hen gezegd dat je het niet leuk vond
  3. Je vraagt hier om hulp
  4. Je laat je kwetsbare kant zien
  5. Je kwam uit de kast
  6. Je doet je verhaal

Uit zo'n klein berichtje al 6 feiten waarom je  sterk bent, dus laat staan in geheel. 😌❤🖤

 

Stay strong, be yourself 🖤

Reageer