Skip to main content
Vraag

Twijfels over geaardheid (meisje)

  • 1 July 2024
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Heee, is het raar als ik twijfel of ik bi ben of lesbisch? 

Want ik heb geen gevoelens gehad voor een jongen maar wel voor een meisje. 
 

En ik ken ook geen leuk meisje die me misschien wel leuk vindt..  ik ben btw 15:)

4 reacties

Kan, maar het kan ook gewoon zo zijn dat je nog geen gevoel voor iemand hebt gehad. Ik ben zelf lesbisch en heb een vriendin. Ik voelde nooit iets voor jongens en toen mijn vriendin mij uit het niets zoende was ik ineens van slag en verliefd. Ik had het nooit verwacht dat zij ook lesbisch was, maar daarna wist ik het zelf zeker. En nu al lang happy samen

Reputatie 5
Badge +4

Maar hoe ging dat bij jou? Wist jij dat je liefje je leuk vond? 

Nee dat wist ik niet want zij zoende mij ineens uit het niets en toen was ik gelijk wel verliefd en heb het de volgende dag ook gezegd en toen was het wederzijds.

Reputatie 5
Badge +1

Hey, dat is helemaal niet raar! Het is heel normaal om te twijfelen over je gevoelens en je seksualiteit. Veel mensen ontdekken pas later wat ze echt voelen, en dat is helemaal oké. Het klinkt alsof je jezelf nog aan het leren kennen bent, en daar is niets mis mee.

Als je er meer over wilt praten, ik ben hier voor je. Je hoeft ook niet meteen een label op jezelf te plakken als dat niet goed voelt. Neem de tijd om uit te zoeken wat voor jou klopt. 💕

Reageer