Vraag

Transgender topic opnieuw I guess

  • 23 April 2021
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

DUS, uhm

Ik hou dit gwn lekker informeel

Ik ben gestopt met maar een gendertherapeut gaan, omdat die vrouw zelf zei dat ze er niks aan kan doen (want ze weet er niets van). Dus ben ik gwn op m'n eigen avontuur gegaan. Ik zou natuurlijk dan eerst vrouwen kleding aan moeten doen om zeker te weten of ik transgender ben, dus heb ik een sport beha ding gehaald. Ik heb totaal geen idee wat voor beha HAHAHAHA, maar het is er een. Hij zit een beetje klein, maar hij zit wel "aangenaam". Ik heb er natuurlijk nog nooit een gedragen, dus het is wel wennen. Maar het zit SUPER lekker.

Het is niet dat ik niet echt zeker ben of iets. Maar stel je voor ik krijg alle behandelingen, dan kan ik niet meer terug, snap je?

Zijn er nog andere tips om erachter te komen of ik wel 100% transgender ben?


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Het is trouwens niet dat ik niet zeker ben dat ik trans ben, want ik weet het 80% zeker. Ik moet het alleen 100% zeker weten zodat ik kan beginnen met uitkomen en dokter shit doen

Dus ja

Heey,

Wat jammer dat die gender therapeut je niet kon helpen, je zou zeggen dat ze er wel iets van zou moeten weten.
Maar dat laten we dan maar even terzijde.

Ik kan me voorstellen dat je er 100% zeker van wilt zijn, maar aan de andere kant hoef je er nu nog niet zeker van te zijn.

Je mag rustig op je eigen tempo experimenteren en op avontuur gaan. Jij bent jij en je mag je eigen weg vinden. En neem daarvoor de tijd.

Wellicht kan het je helpen om contact op te nemen met andere transgenders of mensen die het net als jij aan het overwegen zijn. Uit hun verhalen en ervaringen kun je vast veel halen en je kunt dan ook om tips vragen.

Je kunt bijvoorbeeld denken aan een Jong & Out, maar er zullen vast meer plekken zijn.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Je hoeft er heus nog niet helemaal zeker van te zijn. Als jij je goedvoelt dan lijkt het mij goed!

Reputatie 2
Badge +1

@Simply Me  en @TheShadowOfMortis

Ik ben bang dat als ik niet snel begin met transitioneren, dat ik dan niet meer aan de hormonen kan en niet echte borsten zou kunnen krijgen en een beetje naar een vrouwelijk figuur zou kunnen groeien

Heey,
 Als je wat rondzoekt op internet kom je verschillende sites met uitleg tegen en ook mogelijkheden om met (ervarings) deskundigen over dit onderwerp te praten.

Bijvoorbeeld www.transvisie.nl

Ben je genderzoekend? Dan is het prettig om mensen te ontmoeten die hetzelfde meemaken als jij. Je kunt een van de bijeenkomsten van Transvisie bijwonen, je kunt het Transgender infopunt (085-1303846) bellen met om je vragen te stellen of mailen naar info@transvisie.nl of je kunt een individueel gesprek aanvragen en met een ervaringsdeskundige over je zoektocht praten.

Ook kun je daar via de site naar genderpraatjes, met hun kun je ook chatten en/of bellen: de jongerenlijn voor steun en vragen over gender!

Je kunt daar over alles praten wat met gender te maken heeft, je kunt daar je vragen stellen over transitie e.d.

Groetjes,
Simply Me

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Maar stel je voor ik ben wel trans maar ben niet getransitioneerd, kan ik dan nog steeds natuurlijke 🍒 krijgen? En dan ook nog een natuurlijk vrouwelijk figuur?

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb mijn antwoord gevonden

Ik heb fucking hard zitten stressen en ben misschien ook depressief geweest, maar ik ben wel transgender. Ik ben non-binary, maar wil wel een vrouwelijk lichaam.

 

DANKJEWEL IEDEREEN VOOR DE HULP

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Heey,

Fijn om te horen dat je je antwoorden hebt gevonden en weet dat je transgender ben.

Helaas moest je eerst door een put. Maar dat zal het nu waarschijnlijk wel waard zijn!

Groetjes,
Simply Me

Reageer