Vraag

transgender ftm en bi maar gelovig

  • 20 June 2023
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy mensen op dit forum, ik ben meisje van 14. 

Ik geloof in Jesus, God, en de Heilige Geest, dat betekent dat ik Christen ben.

ik voel me geen meisje, en ik wil al me hele leven een jongen zijn. Ik zie der uit als een jongen op dit moment en ik probeer te accepteren dat ik transgender ben, maar ik ben gelovig en ik ben bang dat ik gestraft zal worden omdat ik niet naar God luister. Maar ik wil zo graag als jongen door het leven gaan.. 

ik heb een kleine crush op me buurmeisje, maar ook dat is tegen de regels en de wil van God 

ik weet niet wat ik hiermee moet.. ik wil graag experimenteren enzo maar me vrienden blijven me maar bij me deadname noemen en de verkeerde pronouns. 

ROBI


4 reacties

Badge

Waarschijnlijk is het een vase hier is waar de meeste mensen de fout ingaan, ik zou nog een paar jaar wacht. Als het dan nog niet weg is kun je aannemen dat je transgender bent

Reputatie 2
Badge +1

Dat lijkt mij inderdaat een lastige sitautie. Dus als ik het goed ben je geboren in een ligaam van een meisje val je op meisjes en jongens en voel je je een jongen. dat is zeker een lastige situatie. Ik zit nu ook in de zelfde probleem behalve dat ik geboren ben in een jongens ligaam en een meisje wil zijn en ik ben niet cristen maar moslim. al geloof ik daar niet zo echt in. maar mijn familie is wel streng tegen lhbtg. ik ben zelf 15 jaar. maar ik heb altijd gehoord dat god geen fouten maakt. als god jou een meisje maakt wist hij dat jij je niet een meisje zou voelen. altans dat heb ik gehoord. ik geloof er zelf niet echt in. Ik denk dat god niet echt je obstakel is in jou probleem. want volgens mij durf jij je ook als een jongen voor te doen. door bijvoorbeeld je proviel plaatje naar een jongen te veranderen. zoals ik het ook heb gedaan naar een meisje 😀. Hoe reageren jou ouders over transgenders? god doet alles toch voor een rede hij weet toch ook alles? dan weet hij ook dat jij je geen meisje voelt. net als ik me zelf geen jongen voel. ik wens je veel succes. 

Heyy mensen op dit forum, ik ben meisje van 14. 

Ik geloof in Jesus, God, en de Heilige Geest, dat betekent dat ik Christen ben.

ik voel me geen meisje, en ik wil al me hele leven een jongen zijn. Ik zie der uit als een jongen op dit moment en ik probeer te accepteren dat ik transgender ben, maar ik ben gelovig en ik ben bang dat ik gestraft zal worden omdat ik niet naar God luister. Maar ik wil zo graag als jongen door het leven gaan.. 

ik heb een kleine crush op me buurmeisje, maar ook dat is tegen de regels en de wil van God 

ik weet niet wat ik hiermee moet.. ik wil graag experimenteren enzo maar me vrienden blijven me maar bij me deadname noemen en de verkeerde pronouns. 

ROBI

Hey! Ik ben zelf niet gelovig maar ik weet er wel een en ander van.

God zou je niet straffen als je jezelf bent, als je trouw blijft aan God dan zou hij je accepteren, hij zou je nooit vragen, waarom ben je transgender? Hij zou je vragen, waarom was jij niet jezelf? Ook heeft God je gemaakt zoals je bent, dus als hij je een transgender heeft gemaakt, dan ben je dat. 

 

Waarschijnlijk is het een vase hier is waar de meeste mensen de fout ingaan, ik zou nog een paar jaar wacht. Als het dan nog niet weg is kun je aannemen dat je transgender bent

Ik zou niet zo zeer zeggen waar "de meeste mensen de fout ingaan" want het grootste aantal mensen die dachten dat ze transgender waren in hun tienerjaren zijn dat nogsteeds. Natuurlijk is het altijd wel misschien slim om even te wachteb nog te met hormoon blockers, oestrogeen of testosteron

Reageer