te klein voor een meisje

  • 13 December 2023
  • 8 reacties
  • 323 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen van 14 jaar en ik heb een zeer kleine penis met geen haartjes op en maat 128 van onderbroekje maar ik ben bang dat geen enkel meisje me wilt omdat ik dat allemaal heb. Hoe kan ik men piemel groter maken en men billen groter

 

Groetjes,

jonasje


8 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Spijtig genoeg kan je hieraan niets doen (denk ik toch). Schaamhaar komt vanzelf wel en je groeispurt ook dus maak je geen zorgen. Als meisjes niet willen om die reden zijn ze het ook niet waard om mee samen te zijn. Dus maak je daarover geen zorgen, je vindt de ware wel!

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Jonasje,

Ik ben geen meisje, maar ik denk niet dat het iets uitmaakt. Het klinkt misschien cliché, maar het is wel waar: het gaat om het innerlijk. Je hebt heus geen grotere piemel of billen nodig. Je bent goed zoals je bent. 

Ff een voorbeeld:

Je hebt ze wrs allebei wel op jouw school:

   1. Dat ene superknappe, maar ook supervervelende / gemene meisje.

   2. Dat ene supervriendelijke / lieve meisje, die er helaas wat minder uitziet.

De meeste mense, zouden als ze MOESTEN kiezen, gaan voor de nummer 2. Dus maak je geen zorgen. Hoop dat je hier iets aan hebt :)

Felix♡

Reputatie 7
Badge +17

Helaas Jonasje, je piemel groter maken (of wat voor lichaamsdeel dan ook) gaat niet. Je moet dus nog ff geduld hebben. En de meeste meisjes boeit het echt niet hoe groot die is dus maak je geen zorgen.

Reputatie 7
Badge +7

Die kun je niet groter maken, het is genetisch bepaald.

Dat je nog geen haar heb is niet erg, dat komt op een gegeven moment zowiezo, dat krijgt iedereen. Waarschijnlijk komt de puberteit gewoon wat later bij jouw, wacht nog een paar maanden af en als er nog niks veranderd is kun je contact opnemen met je huisarts.

Reputatie 7
Badge +5

@Jonasje aan je piemel lengte kun je helaas niks doen ik weet niet of je al in de puberteit zit. Hij groeit nog wel (hoelang is die dan slap en stijf). Ik ben ook nog klein en aan de dunne kant mijn onderbroek maar is volgens mijn 157/158 zoiets en ben ook nog helemaal kaal en glad daar maak je maar niet druk dank komt vanzelf wel 

Badge

@Aubien 

Mijne is 3 cm slap en rond de 11 stijf. 

En die vqn jou?

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien

Mijne is 3 cm slap en rond de 11 stijf. 

En die vqn jou?

Er zijn jongens van onze leeftijd die zeggen dat een stijve hebben van 20 cm dat moet je sowieso niet geloven,  ik zie genoeg jongens bloot. Een stijve van 11 cm zou een meisje lekkerder vinden dan een van 20+cm en slap zou die van jouw ook nog wel groeien

Die van mij is slap 8,5 cm wel met ongeveer 1,5 cm aan tuitje en stijf 10 cm met ongeveer 1 cm aan tuitje 

Badge

@Aubien

Mijne is 3 cm slap en rond de 11 stijf. 

En die vqn jou?

Er zijn jongens van onze leeftijd die zeggen dat een stijve hebben van 20 cm dat moet je sowieso niet geloven,  ik zie genoeg jongens bloot. Een stijve van 11 cm zou een meisje lekkerder vinden dan een van 20+cm en slap zou die van jouw ook nog wel groeien

Die van mij is slap 8,5 cm wel met ongeveer 1,5 cm aan tuitje en stijf 10 cm met ongeveer 1 cm aan tuitje 

Das ook wel een mooie lengte om te pijpen denk ik ik heb overlaats een dildo ssuishy gekocht met condooms en dat is zo lekker om ik ej anus te steken

 

Reageer