Skip to main content
Vraag

stijve weg houden tips

Forum|alt.badge.img

Hai vraagje voor alle jongens ik heb zelf heel erg vaak last van een stijve maar dan ook echt heel erg vaak ik denk ook meestal aan niks geils maar toch gebeurt het en het is moeilijk voor mij te verstoppen omdat umm ja je snapt wel wat ik bedoel als je iets weet pls help

2 reacties

Chloétje
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 27 maart 2025

hey, ik wil effe zeggen dat ik een meisje ben maar goed misschien helpt dit wel. ik wil wel zeggen dat je echt snel een stijve krijgt, ik kan als tip geven, denk aan iets vies en niet seksueel (ik hoop dat je het een beetje snapt), je moet denk ik dan toch ook niet te vaak eraan zitten om het te verstoppen, want dan raakt het alleen maar nog stijver. probeer bv aan een oude vrouw te denken die naakt staat (ik vind dat vies om te zien net zoals bij oude mannen) misschien dat dat dan helpt. Ik wil nogmaals zeggen dat ik geen trans ben maar gwn een meisje, ik kan wel zeggen dat ik er een beetje verstand van heb maar ik zeg het niet luidop want ik weet het niet per se zeker.

ik hoop dat dit je helpt

liefs Chloé

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 12 reacties
  • 27 maart 2025

Wat chloe al zegt niet er aan zitten. 

En beeld dingen in die je niet aantrekkelijk vind en die eigelijk gewoon vies zijn. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen