hallo ik ben sinds kort aan het denken over sexualiteit ik weet niet wat ik moet doen want ik heb niemand om hierover te praten ik had 1 keer een kleine crush op een meisje uit mijn klas in 1 keer op een jongen. maar als ik fantasiën heb dan denk ik naderhand altijd gatver dit is echt goor. maar nog steeds wil ik wel iemand. een groot deel van mijn vrienden en mensen die ik ken zijn homofoob dus ik weet niet wat ik moet.
Hey
Je zult dit antwoord niet leuk vinden, maar je moet het tijd geven.
Ik kreeg dit ook te horen hier, en (sorry iedereen die daarop lief geantwoord heeft) ik vond dat zo niet leuk.
Maar ik dacht ook heel lang dat ik aromatisch was, omdat ik nooit een crush had gehad. En toen opeens kreeg ik een crush, op mijn vriendin.
Dus als ik een tip mag geven: geef het tijd, denk erover en google wat. Je komt er vanzelf achter.
(Fun fact: er bestaat fictoseksueliteit en fictoromatisch. Dit betekent dat je een crush krijgt op fictionele personen, vaak uit boeken. Ik vind het wel grappig, omdat ik dit heb)
Liefs,
M.
Zoals
Groetjes mij
Idd biseksueel of bischierig
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.