Skip to main content
Vraag

seks met broer

• 7 februari 2025
  • 8 reacties
  • 1845 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal ik wil dit even kwijt ik ben een meisje van 13 en ik heb een broer van 15 ik was best geil in de middag dus ik ging lekker spelen met mijn dildo en toen betrapte mijn broer mij ik deed vlug een deken over mezelf heen dus mijn broer zei heb jij een dildo!? En toen vroeg ik ja, maar een echte lul lijkt fijner dus toen hadden we seks gehad hij is in mij klaar gekomen we vonden het beide lekker alleen ben ik nu raar?

8 reacties

Forum|alt.badge.img

sorry dat ik het zeg maar het is wel een beetje raar inderdaad.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 7 februari 2025

hoi ​@Klein persoon

je bent zeker niet raar, maar het feit dat het je broer is is wel een beetje apart.

Ik denk dat vast wel meerdere mensen seks hebben met familie leden, maar omdat jullie allebei nog zo jong zijn zou je het niet snel verwachten.

als jullie het allebei fijn vonden is het toch prima?

xx anoniemlootje

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 421 reacties
  • 8 februari 2025

Ja, dat zouden veel mensen raar vinden.  Jullie ouders, hijvoorbeeld.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 51 reacties
  • 8 februari 2025

Hoi ​@Klein persoon,

Ik lees dat je seks hebt gehad met een famille lid.

Het is zeker niet raar als dit spannend en leuk is/was, maar het valt wel onder incest.

Het is verboden om seks te hebben met familie.

Als je je seksueel wil ontwikkelen, probeer dan het met andere leeftijdsgenootjes te doen. (Wel met consent ofc)

Ik lees ook dat hij in je is klaargekomen en dat kan lijden tot een zwangerschap, daarom is het slim om een zwangerschapstest te halen.( Ook als je nog niet ongesteld bent, want het kan zomaar toevallig de eerste keer zijn.)

Het is in iedergeval belangrijk dat jij dit niet meer met je broer doet, hoe leuk het ook was er komen uiteindelijk alleen problemen van.

Ik hoop dat dit je wat helpt!🍀

Groetjes

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 421 reacties
  • 8 februari 2025

@anoniemdus  incest is niet verboden en valt onder dezelfde regels als alle andere seks (dus niet gedwongen of met minderjarigen en zo).  Maar maatschappelijk wordt het niet aanvaard en ik denk niet dat de ouders van ts dat zomaar goed vinden. Of haar vrienden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 51 reacties
  • 8 februari 2025

@Diana Sorry mijn fout.

Maar het is alsnog niet helemaal de bedoeling.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 421 reacties
  • 8 februari 2025

@anoniemdus inderdaad, beter van niet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 9 februari 2025

Ik geloof er niet veel van maar ik vind het iig raar 

Beter niet doen. Komen problemen van. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen