Vraag

Rokje in het park

  • 17 January 2021
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Badge +2

Ik ben een jongen van 14 en ik heb vandaag geprobeerd om met een rokje te wandelen in het park. 

Maar elke keer toen ik mensen zag ging ik mij zelf verstoppen maar dit wil ik niet meer. 

Heeft iemand hier tips voor? 

En zijn er nog andere dingen die ik kan doen om mij iets meisjesachtiger te voelen?

Want dit is mijn doel. 

Alvast bedankt iedereen! 


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey ik321!

Je bent geweldig zoals je bent. Maak je alsjeblieft geen zorgen over wat andere mensen over je denken. Niks of niemand mag jou tegenhouden om met een rokje aan in het park te gaan lopen. We leven in 2021, als jij een rokje aan wil waar dan ook dan mag dat. 

Ehm… andere dingen die je kan doen om je meisjesachtiger te voelen…

Je kan make-up dragen ofzo, maar het maakt niet uit hoe je eruit ziet, als jij je maar goed voelt!

XX

Reputatie 7
Badge +19

Heeeyyyy

Topper ben je! Blijf gewoon jezelf. Als jij een rokje wil dragen, doe dat gewoon. Heb schijt aan wat anderen van je vinden, zeggen of denken. Jij gaat gelukkig zijn als je jezelf bent en blijft.

Wat je nog meer kan doen om je meer meisjesachtig te voelen. Ehmmm… make up dragen, vrouwen parfum dragen, (meiden) oorbellen dragen, sieraden omdoen etc.

<3

joeeeee

Badge +2

Heeeyyyy

Topper ben je! Blijf gewoon jezelf. Als jij een rokje wil dragen, doe dat gewoon. Heb schijt aan wat anderen van je vinden, zeggen of denken. Jij gaat gelukkig zijn als je jezelf bent en blijft.

Wat je nog meer kan doen om je meer meisjesachtig te voelen. Ehmmm… make up dragen, vrouwen parfum dragen, (meiden) oorbellen dragen, sieraden omdoen etc.

<3

joeeeee

Weet je misschien ook hoe ik dat op andere plekken kan doen zonder dat mijn ouders dit weten?

 En hoe ik weg geraak uit huis?

En misschien heb je nog andere van die leuke tips? Laat ze dan maar weten! 

Maar alvast bedankt voor je hulp 

<3

 

 

Weet je misschien ook hoe ik dat op andere plekken kan doen zonder dat mijn ouders dit weten?

Misschien in een supermarkt of sowieso gewoon buiten, niet specifiek in het park. Ik snap dat het lastig is om zoiets met je ouders te bespreken, je bent voor jezelf waarschijnlijk aan het ontdekken wat je wilt en wat prettig is, maar je kunt dit met ze bespreken en misschien steunen zij jou hier in en kunnen zie je hierin helpen of iets voor je betekenen. Het lijkt me ook niet fijn om constant op te moeten leggen dat je ouders er niet achter komen.

 En hoe ik weg geraak uit huis?

En misschien heb je nog andere van die leuke tips?

 

Je kunt misschien iets neutrale of meer meisjesachtige kleding aandoen of schoenen kopen die wat meer meisjesachtig zijn. Het is ook lastig, want of iets meisjesachtig is is subjectief. Voor de een zal dat het wel zijn en voor de ander niet. Je kunt bijvoorbeeld wel een ketting of armband omdoen, dat hebben niet alleen meisjes. Maar met bepaalde sieraden kun je je wel meer als een meisje voelen.

Wees zoals je wilt zijn en trek je niets aan van anderen. Je kunt je daar druk om maken, begrijpelijk, maar het is verspilling van je tijd en hoe je zelf kunt zijn. Je bent mooi en goed zoals je zelf bent en houd je daaraan vast.

Reageer