Vraag

probleempje met mijn ouders

  • 21 November 2021
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hai hai! 

ik ben bisexueel en bijna iedereen van mijn vrienden weten het. Alleen mijn ouders niet. Hoe vertel ik het hun? en wat als hen mij niet accepteren? 


4 reacties

Badge

Hoihoi, 

 

Ik denk dat je eerst moet beginnen van gih pap, mam, wat vinden jullie van biseksuele mensen? En wat als 1 van u kinderen 't zal zijn? En zo verder gaan.

 

Reputatie 2
Badge

Hey!  Ik ben zelf ook bi seksueel denk ik en heb het ook nog niet verteld. Ik denk dat je gewoon een gesprek aan moet gaan over bi seksuele mensen en dan kijken hoe ze daar op reageren. Als ze daar goed op reageren zeg je dat je het zelf bent. 

Succes!!!!

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben zelf omni/pan/bi zo iets ik weet het zelf niet precies. Maar ik ging gewoon rustig koken met mijn moeder en ik wist dat zij het zou accepteren, want ze is altijd heel steunend geweest naar haar nicht die ook omni is. Dus ik vertelde gewoon hoe het zat.

Badge

Hoiii, zelf ook biseksueel hier. Ik heb soort van mn moeder gevraagd dat we voor godsdienst het op school hadden over verschillende soorten mensen en hun voorkeuren in de liefde, gay, straight, biseksueel enz.. en toen vroeg ik mn moeder wat die daarvan vond. zij vond het echt geen punt en mn ouders delen meestal een mening dus ging ervanuit dat mn vader er ook zo over dacht. dat is hoe ik erachter kwam dat ze supportive waren en een maand of 2 later kwam ik officieel uit als bi.

zelf wens ik je heel veel suc6 :)

Reageer