Pijpen met klasgenoot (vriend)

  • 30 November 2022
  • 4 reacties
  • 1958 Bekeken

Badge

Hyy allemaal

 

Dus het ging zo gisteren zaten mijn vriend en ik in klas en het ging over de voorplanting. Dus ook na de les begonnen we een beetje over lullen te praten en toen vertelde hij me dat hij mijn lul had gezien in de zwemles 2 weken geleden. Dus we hebben daar over gepraat en we maken altijd veel grapjes over seks enz dus ik zei voor de grap van ja in het zwemmen ga ik je broek afdoen en je zuigen. En die zei dan heel srs zouden we dat doen en ik wou dat al lang met hem doen dus ik zei ja we kunnen doen maar dan aan niemand zeggen. En het was om te experimenteren dus hij twijfelde en zei nee we gaan niet doen. maar vandaag in klas keek hij naar me en deed teken dat hij zijn balpen pijpte om te zeggen van ik wil het doen in de zwemles.

Dus uitendelijk hebben we afgetrokken en gepijpt en elkaar sperma in mond gedaan en dat was super lekker. Maar hij weet niet of hij nog eens opnieuw wil doen. Maar ik wil het heel graag dus hoe vraag ik het best of hij nog verder wil doen en/of meer doen?

 

Laat aub iets weten

merci

 

Anonymus00


4 reacties

Hoi!

 

Ga een keer alleen met hem praten en vraag hem hierover en zeg je dat je graag zijn mening wilt. Alleen zo ga je het echte antwoord krijgen. Als hij het niet wilt ja dan is het jammer maar dan weet je wel waar jullie aantoe zijn. 

Badge

Hoi!

 

Ga een keer alleen met hem praten en vraag hem hierover en zeg je dat je graag zijn mening wilt. Alleen zo ga je het echte antwoord krijgen. Als hij het niet wilt ja dan is het jammer maar dan weet je wel waar jullie aantoe zijn. 

Maar het probleem is een beetje meeste avonds zeggen we we gaan verder doen en 2 uur aan een stuk hard gaan en hard pijpen en 69 doen, dat stelt hij zelf voor maar dan op het einde van het gesprek zegt hij dat hij twijfelt of dat hij niet wil. Maar de volgende avond heeft hij wel weer zin. Hoe komt dat dan?

Ja hij is niet echt duidelijk daarin. Aan de ene kant wilt hij het graag maar hij twijfelt daarna wel. Hij vindt het dus wel fijn met je. Ik denk dat hij meer met zichzelf zit, hij weet nou niet wat hij allemaal wilt. 
 

je kan het gewoon zo laten. Maar toch zou ik het wel fijn vinden als ik weet hoe iemand over mij denkt. Want het is vervelend om elke keer die twijfel aan te horen. Toch hierover praten en zeggen hoe jij je voelt. 

Badge

Ja hij is niet echt duidelijk daarin. Aan de ene kant wilt hij het graag maar hij twijfelt daarna wel. Hij vindt het dus wel fijn met je. Ik denk dat hij meer met zichzelf zit, hij weet nou niet wat hij allemaal wilt. 
 

je kan het gewoon zo laten. Maar toch zou ik het wel fijn vinden als ik weet hoe iemand over mij denkt. Want het is vervelend om elke keer die twijfel aan te horen. Toch hierover praten en zeggen hoe jij je voelt. 

dankje hopelijk gaat het nog door want eigenlijk heb ik daar wel zin in haha

Reageer