Als je je niet fijn voelt om het hem te vertellen omdat hij negatief zal reageren zou ik het afwachten en misschien niet doen.
Maar als je het echt wilt doen zou ik eerst een beetje vragen aan je vader wat hij ervan vind. Zeg iets zoals "voor het laatsts was het paarse vrijdag" en dan een beetje kijken hoe hij reageert. Misschien kun je daarvan besluiten of het handig is om uit de kast de komen of niet.
Vaak als mensen negatief zijn over de lhbti dan gaan ze ook negatief zijn tegen jou
Hey! Ik heb niet echt een tip maar wil je wel succes wensen! Sterk dat je al naar je mam bent gegaan. Mooi dat je dit doet en dan kunt zijn wie je bent!
Liefs Tover xxx
Wees gewoon eerlijk. Hij wil nou eenmaal waarschijnlijk dat jij gelukkig bent. Je kunt ook je moeder om tips vragen!
Succes!
Heyy @just.a.normal.bi.girl
Als je denkt dat je vader anti lhbtq is probeer dan eerst de waters te testen wat @LampenKap ook zei je bent nooit verplicht om uit te kast te komen ookal wil je dat misschien graag als je denkt dat die slecht zal reageren denk na over wat er dan gebeuren zal heb een plan ik stuur heel veel liefde en geluk jouw kant op
Groetjes kath