Skip to main content

Ik een jongen van 15 en weet als sinds mn 11de dat ik op jongens val. Ik ben nog niet uit de kast maar heb het idee dat jongens van mijn leeftijd die al wel uit de kast zijn heel "meisjesachtig" zijn. Ik ben dit alleen niet echt. Ik vindt het bij mn vrienden moeilijk om te zien of ze ook op jongens vallen of niet. Zijn er meer jongens van mijn leeftijd die dit hebben?

Er is geen manier waarop je je ‘moet’ gedragen. Dat is voor iedereen anders. Ik ben zelf bi maar dat kun je aan m’n gedrag niet bepaald zien. Sommige gay jongens die ik ken voldoen wel weer aan het stereotype beeld (‘meisjesachtig’ gedrag en zo).

Wees gewoon jezelf en luister vooral niet naar mensen die zeggen dat een bepaalde manier van je gedragen als jongen ‘verkeerd’ is.

Het nadeel van op jongens vallen is dat je soms wat extra uitzoekwerk moet doen als je iemand leuk vindt. Ik heb ook wel crushes gehad op jongens die 100% hetero waren. Lastig, maar het hoort er bij.

 


Het is inderdaad lastig om dat te zien, maar het beste is gwn om het een keer te vragen. Dat doe ik ook.


Reageer