Mijn vriendin werd verkracht

  • 11 December 2023
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi mijn bestie is vorige week verkracht geweest en ze heeft het vandaag tegen mij gezegd ik kan het echt niet  verdragen dus ik wil effen mijn hart luchten

De dader was een meester en hij heeft seks met mijn bff gehad en haar gekust op de mond en haar billen gelukkig is zij niet zwanger

Ik kan het echt niet verdragen kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn bff kan troosten want ik ben zelf ook in shock


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey, je doet het al heel goed, een luisterend oor bieden!

Je hoeft niks te doen, behalve te luisteren en haar te steunen. Evt kan je voorstellen om met kt of een psycholoog te praten.

Vertel haar dat je er voor haar bent, dat zal ze heel fijn vinden. 

Ik hoop dat dit geholpen heeft, veel sterkte ermee. Liefs Julie ❤️

Reputatie 4
Badge

Wow, wat heftig!

Ik snap hoe lastig dit kan zijn voor jou en natuurlijk je vriendin. Ik weet niet hoe haar thuis situatie is maar ze moet hier eig wel mee naar haar ouders. Ik snap dat het spannend is maar als ze er niks mee doet kan de meester het vaker gaan doen of je vriendin kan een trauma op gaan lopen. Klinkt miss heftig maar je zou hier ook mee naar de politie kunnen gaan. Tis wel echt iets serieus.

Mijn grootste tip is dat je er vooral voor je vriendin moet zijn, naar haar moet luisteren en een oogje in het zeil houden op school. 

En please laat het niet gaan want verkracht worden is echt heel heftig en iets strafbaars. 
 

Veel sterkte en Suc6, ik hoop dat het goed komt en dat je wat hebt aan mijn tips, Groetjes Mara (nickname)

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, precies wat @Julie09  zegt. En ze zou ook naar de politie kunnen (eig moeten) gaan om aangifte te doen want zij lijdt hier nu onder en die vent mag er niet mee weg komen. Wat jullie ook eerst kunnen doen is advies inwinnen bij de Kindertelefoon. Via het telefoonnummer in dit geval,of hun chat https://www.kindertelefoon.nl/chat

Veel sterkte ermee zeker ook voor haar! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat een heftige gebeurtenis voor jullie allebei!

Zoals @Tartan14  al zegt, zijn jullie natuurlijk welkom bij De Kindertelefoon voor bellen of chatten.  
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

ook kun je hulp zoeken bij Fier:

https://www.fier.nl/hulpaanbod/ 
 

sterkte! Groetjes, Mariska

Reageer