Vraag

Meisjes kleren dragen, Trans?


Badge

Hoi ik ben Oscar en ik ben 15 jaar.

 

Ik begin bij waar dit begonnen is.

 

Toen ik jong was wou ik graag meisje kleren aan ik had dat tegen mijn moeder vertelt en toen hadden we samen een jurkje gekocht. Ik vond dat hartstikke leuk daarna heb ik geen meisjes kleding meer aangetrokken. 2 jaar geleden wou ik het weer maar ik durfde het niet aan mijn moeder te vragen, dus ik heb stiekem haar kleren aan gedaan. Ik vond het heel leuk en fijn, het enige irritante wat ik eraan vond is dat ik een erectie kreeg wanneer ik er al aan dacht om meisjes kleding aan te hebben(waarom is dit zo?). Ik ben daarna door gegaan met de kleren van me moeder aan te doen (Ik deed ze alleen aan voor mij zelf en ik deed het maar even steeds aan). Ik was daarna weer gestopt en nu laatst denk ik er heel erg overna om een meisje te willen zijn, en ik draag mijn moeders kleren weer.

Ik weet niet of ik wel in het goede lichaam zit. Ik wil heel graag een meisje zijn. Veder in het normale leven ben ik gewoon een jongen en weet niemand dat ik een meisje wil zijn.

Het probleem waar ik tegenaan loop is dat ik niet zeker weet of ik een transgender ben. Dit maakt mij heel erg onzeker over mezelf en ikvoel ik me echt kut.

 

Bedankt dat je mijn verhaal hebt gelezen.


10 reacties

Reputatie 2
Badge +3

wat is een erectie? en misschien moet je er met een vertrouwenspersoon over praten,

new 2

en daarna met je ouders

 

Hallo Oscar :)

Je kunt er misschien inderdaad met andere mensen over praten. 

Hallo anonieme B :)

Een erectie is gewoon een stijve penis.

-TheMightySlayer <3

hey, het kan zijn dat je misschien ook genderfluid of non binary bent, dan ben je eigenlijk geen van beide. verder heb ik hier niet zo veel verstand van dus je kan het beste hier met iemand over praten die je vertrouwd en je hierbij kan helpen.

 

mvg Ye Ah

Reputatie 6
Badge +12

Je kan er misscchien met anderen over praten?

Badge

Ik durf er niet over te praten met andere mensen

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,
Het helpt sowieso om veel info te zoeken, en je kan erover praten met transgender volwassenen via genderpraatjes, misschien valt dat te proberen. Ook moet je altijd onthouden dat je er vooral niet op moet pushen om het NU te weten, dat helpt niet. Ook moet je weten dat je zeker niet alleen bent, dat ben je nooit.
Verder zou het kunnen helpen om te proberen voor jezelf na te gaan waarom je een meisje wilt zijn.

Als je een vraag hierover hebt kan je hem altijd aan mij en andere mensen hier stellen (ik ben namelijk transgender dus misschien kan dat helpen).

Gr Felix

Reputatie 6
Badge +7

Laat je niet meteen aanpraten of je iets bent. 

Even de feiten: je wordt opgewonden van het dragen van vrouwenkleding. Dat is wel een minderheid maar niet extreem zeldzaam.   Bij een transgender verwacht ik juist niet dat die sexueel opgewonden raakt!

Er zit misschien wat taboe in, of dat je dit niet ‘hoort’ te doen.   Zoek eens op ‘cross dresser’.

 

 

Geniet er lekker van, probeer uit wat je leuk vindt. Begraaf het niet te diep. Het kan bijvoorbeeld voor een vriendinnetje erg leuk zijn om dit geheimpje met jou te delen, zeker als je er erg opgewonden van wordt - alleen maar goed voor haar.

 

Hey daar Oscar,

Noahtjuhh hier, ik ben zelf 16 jaar op dit moment. En na het lezen van jou verhaal, moet ik ook bekennen dat ik vrijwel in de zelfde situatie begeeft als dat jij doet. Alleen had ik vroeger niet de intentie om meisjes kleding te dragen, maar eerder sinds ik in de puberteit raakten. En ben eigenlijk best wel verbaasd over jou verhaal, omdat ik mij er heel goed in kan verplaatsen doordat het zo hetzelfde is.

Mijn tip is gewoon om met mensen te praten die er hetzelfde inzitten of mensen die er al meer van weten. Ik zou graag met je erover willen praten maar je mag hier geen contactgegeven doorgeven dus dat gaat dan niet. 

Voor de rest zit ik ook vast en weet dus ook niet wat ik er aan kan doen... its just complicated! :(

 

Maar ja... ik zag dit en dacht dat ik even liet merken dat je niet de enige was met dit probleem of in deze situatie hopelijk kom je er uit! 

 

KUSJES VAN MIJ XX aka Noahtjuhh

Reputatie 3
Badge +2

Hey,

Ik had al gereageerd maar wil er nu toch nog even dieper op in gaan, want zoals ik al had laten merken kamp ik met (ongeveer) hetzelfde probleem als jullie @Noahtjuhh en @Oscar. En ik kan zeggen dat ik het 100% eens ben met Noahtjuhh toen die zij dat het ingewikkeld is, want dat is het zeker. Ik ben zelf al iets zekerder over de vraag of je überhaupt wel transgender bent. Maar zelfs al denk je dat zeker te weten, zijn er bij mij altijd weer die twijfels.
 

Nou heel verhaal over mij, daar gaat het nu niet om, mijn punt is dat je alleen door dit topic al kan zien dat je er zeker niet alleen voor staat maar dat er zoveel mensen zijn die met dezelfde problemen kampen als jij.
Vrees dus niet om nog een keer een topic hierover te maken, of er met anderen over te praten in real live.

Veel succes met jullie zoektochten @Noahtjuhh en @Oscar!!

Gr Felix

Hey,

Ik had al gereageerd maar wil er nu toch nog even dieper op in gaan, want zoals ik al had laten merken kamp ik met (ongeveer) hetzelfde probleem als jullie @Noahtjuhh en @Oscar. En ik kan zeggen dat ik het 100% eens ben met Noahtjuhh toen die zij dat het ingewikkeld is, want dat is het zeker. Ik ben zelf al iets zekerder over de vraag of je überhaupt wel transgender bent. Maar zelfs al denk je dat zeker te weten, zijn er bij mij altijd weer die twijfels.
 

Nou heel verhaal over mij, daar gaat het nu niet om, mijn punt is dat je alleen door dit topic al kan zien dat je er zeker niet alleen voor staat maar dat er zoveel mensen zijn die met dezelfde problemen kampen als jij.
Vrees dus niet om nog een keer een topic hierover te maken, of er met anderen over te praten in real live.

Veel succes met jullie zoektochten @Noahtjuhh en @Oscar!!

Gr Felix

#TransLove 💜🏳️‍⚧️

Reageer