Vraag

LGBTQIA+ vragenlijst

  • 13 August 2021
  • 32 reacties
  • 776 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Badge

Hey!

Ik heb een tijd geleden een vragenlijst online gezet op dit forum en de antwoorden hebben me toen erg geholpen. Dat is de reden dat ik nu een LGBTQIA+ vragenlijst online zet. Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie de vragen zouden willen beantwoorden, maar doe het alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt! Vragen overslaan is natuurlijk geen probleem. Alvast bedankt!

hierbij de vragen:

  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)meisje
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.)lesbisch
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen?nope
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?-
  5. Zo niet, waarom-
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving?jup
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie?-
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn?nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest?Freddie Mercury….
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?nog geen last van gehad
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen?-

 

Reputatie 7
Badge +9

1.meisje 

2.bi

3.nee

4.

5.omdat ik bang ben dat mensen me niet zullen accepteren

6.beetje

7.weet niet 

​​​​​​​8.eigenlijk niet

9.weet niet​​​​​​​

10.probeer het te negeren ​​​​​​​​​​​​​​

11.nee eigenlijk niet

Badge

1. Meisje 2. Lesbisch 3. Ja 4. Goed, de meeste reageerde goed 5. 6. Ja 7. Orange is the black 8. Nee!! :) 9.  Billy Eilish 10. Ik antwoord er gwn iets grappig op bv als ze roepen 'gay/homo/...' zeg ik dat ik het weet 11. Zeggen als je er u goed bij voelt 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey!

Ik heb een tijd geleden een vragenlijst online gezet op dit forum en de antwoorden hebben me toen erg geholpen. Dat is de reden dat ik nu een LGBTQIA+ vragenlijst online zet. Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie de vragen zouden willen beantwoorden, maar doe het alleen als je er zelf een goed gevoel bij hebt! Vragen overslaan is natuurlijk geen probleem. Alvast bedankt!

hierbij de vragen:

  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Non-binair deno ik
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Zeker niet straight, maar ben een beetje aan het twijfelen hahah
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Yes voor men oude klas (ik zat ik groep 8 en ik ga na de vakantie naar de eerste)
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Ging wel goed niemand had er een probleem mee ofz
  5. Zo niet, waarom?
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Ja hoor
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Uhh geen idee eig haha
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Hmm, niet persee eigenlijk, ik val op alle genders denk ik en dat vind ik wel fijn, meer keuze hahaha
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Ik ken er niet zo veel, maar girl in red vind ik wel leuk hoor :)
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik trek me er niet echt iets van aan, als ik mensen zie die heel erg haten op lgbtq+ mensen, dan denk ik gewoon van ja niet iedereen kan mensen accepteren voor wie ze zijn, en daar kan ik niet echt iets aan doen.
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Doe het alleen als je er goed bij voelt, dwing jezelf niet om uit de kast te komen, en luister niet naar mensen die op je haten, jij bent wie je bent en dat is helemaal oke!!

 

 

  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) genderfluid
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) queer
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? ja
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug?  het ging enorm goed! 
  5. Zo niet, waarom? 
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? als ik met vrienden ben wel maar als ik alleen ben niet. ik ben altijd bang dat ik in elkaar geslagen word of gevolgd word
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? rupaul drag race for life
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? nee ik ben wel comfortabel met queer zijn ook al zou het makkelijker en minder eng zijn om hetro te zijn
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? girl in red (:
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? ligt eraan wie het zegt, als mijn familie het zegt ga ik er niet tegenin omdat ik  bang ben dat ze uitvinden dat ik queer ben en me niet accepteren maar als andere mensen er iets over zeggen ga ik er meestal wel tegenin en ik vraag ook altijd waarom ze die kritiek hebben
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? doe het vooral op een moment dat jij hebt uitgekozen en voel je niet bezwaard of onder druk gezet!
Reputatie 2
Badge

 

  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.) Meisje 
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) Nog niet helemaal zeker maar ik denk bi
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Soort van. Mijn ouders en vrienden weten volgens mij al wel dat ik op jongens en meisjes val.
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Het ging best goed! Ik wist al dat mijn ouders en vrienden LGBTQIA+ steunden 
  5. Zo niet, waarom? X
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Gelukkig best wel​​​​​
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Waarschijnlijk the owl house, heartstopper en queer eye
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Ik weet het eigenlijk niet
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Girl In Red
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community?  X
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Niet echt, sorry )

 

Badge
  1.  Hoe identificeer jij jezelf?(jongen/meisje/non-binair etc.)  agender
  2. Wat is je seksuele oriëntatie?(gay/straight/bi etc.) pansexual
  3. Ben je al (een keer) uit de kast gekomen? Ja, maar alleen voor pan
  4. Zo ja, hoe ging dat en hoe kijk je er nu op terug? Ik vind nu dat ik het iets subtieler had kunnen doen maar iedereen accepteerde me
  5. Zo niet, waarom? Ik weet niet hoe ik het moet vertellen want ik wil eigenlijk mijn naam veranderen
  6. Voel jij je veilig binnen je omgeving? Ja
  7. Wat is je go to LGBTGIA+ gerelateerde film/serie? Heartstopper
  8. Zou je je seksuele oriëntatie willen veranderen indien dat mogelijk zou zijn? Nee
  9. Wat is je go to LGBTQIA+ gerelateerde muzieknummer/artiest? Ik vind the village goed omdat het bij me past (agender valt onder de trans paraplu)
  10. Hie ga jij om met negativiteit rondom/kritiek op de LGBTQIA+ community? Ik krijg geen haat in mijn omgeving, op internet eigenlijk ook niet
  11. Heb je nog tips voor mensen die nog uit de kast moeten komen? Doe het eerst met een persoon die je 100% gaat steunen en later met anderen. Als je ouders LGBTQIA+ niet goed vinden zou ik niks tegen hen zeggen, behalve als je dysphoria hebt en echt hulp nodig hebt

Reageer