Skip to main content

Hoi allemaal! 

Ik ben 15 en m'n moeder kwam pas voor het eerst met een vrouw thuis en vertelde dat ze al een tijdje op vrouwen valt.

Heb zelf twee vriendjes gehad en we hebben het ook gedaan. Toch vond ik ze snel saai. Sinds m'n moeder haar vriendin thuis laat komen merk ik dat ik het heel leuk vindt twee vrouwen. Ik zei tegen m'n bestie dat ik dit gevoel had. Ze zei dat ze blij was dat ik het zei want zij worstelde heel erg. 

Toen we naar huis gingen gaf ze mij een knuffel als altijd, maar pakte ook heel stiekem mijn borst vast. Ik kreeg ineens een gevoel dat ik nooit bij de jongens heb gehad en we zoenden. 

Een dag later appte ze of ik wilde praten. We spreken af op ons rookplekje en voordat we gingen roken zoende ze me weer en zei ze dat ze de hele nacht aan me had gedacht. Ik durfde niet toe te geven dat het bij mij net zo was maar zei wel dat ik dat leuk vond.  

Het is voor mij heel raar om ineens haar als liefde te zien in plaats van bestie. Ben ik nu lesbisch en wat moet ik doen? 

Vooral je hart volgen , doen waarbij je je goed voelt en je niks aantrekken van wat anderen ervan vinden . Ik had ook ooit een vriendje tot ik op een feestje plots aan het zoenen was met een meid , nu voel ik me veel meer aangetrokken door meisjes dan door jongens . Geen idee of ik nu hetero , bi of lesbie ben en ik trek het me ook niet aan , momenteel heb ik een vriendin maar geen idee of er ooit weer een jongen op mijn pad komt , we zien wel .  Ik denk eigenlijk dat iedereen wel ergens bi is , het gay gevoel komt er bij sommigen gewoon sterker door dan bij anderen . Wel grappig dat mijn eerste zoen met een meid ook was toen we op dat feestje eventjes naar buiten waren om een sigaret op te steken haha !   

Dankjewel! En wat fijn dat jij mijn situatie kent! Ik heb vanavond mijn bestie opgebeld en gezegd dat ik in de war was door haar zoen, maar dat deze gevoelens nieuw zijn voor mij. Ze reageerde superlief en we hebben afgesproken het gewoon te proberen en er voor te gaan. Morgen zie ik haar dus voor het eerst als liefde. 

Haha waar een sigaret al niet goed voor is!

Hi!

Ik ben lesbisch, en ik noem het zelf gewoon gay. Een tijdje dacht ik dat ik BI was. Het kan zijn dat je BI bent. Als je het zelfde gevoel hebt als bij jongen en meisjes. Veel succes!

Ik ben echt heel blij voor jullie. dit is normaal. doe wat je zelf leuk vindt. YOLO!

Groetjes Punk💚x

Reageer