Jongen of meisje

  • 11 August 2022
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi iedereen 

Ik heb al sinds ik 13 ben ( nu ben ik 14 dus al een jaar )het gevoel dat ik me soms een jongen voel. 

Heeft iemand hetzelfde gevoel of ken je iemand die dat heeft vraag advies en zet dat hieronder als reactie.


2 reacties

Nou ik reageer meestal niet op dit soort topics omdat ik niet kan begrijpen hoe je jongen of meisje kunt voelen. Ik ken wat transkinderen die zich het andere geslacht voelen waarbij sommigen zich kleden met kleding die een stereotype is voor het geslacht en andere weer wat neutraler en dan heb je nog mensen die zelfs medisch willen ingrijpen. Maar als het erom gaat dat je lichaam er niet uitziet zoals je wil, dan weet ik niet wat je kan doen, omdat ik vind dat mensen niet zich wegens '’een lelijk lichaam"  moeten laten transformeren. Als je je jongen voelt omdat je meer als een jongen gedraagt of wil gedragen, dan zou je je niets moeten aantrekken aan de hokjes van mannelijk en vrouwelijk.

Succes I guess

Reputatie 6
Badge +3

Hey loreentje_2008,

Het kan zo zijn dat je misschien een jongen bent, of dat je je meer een jongen dan een meisje voelt.

Uiteindelijk moet je vooral doen en zijn wat jij wilt zijn, dus voel je niet beperkt door andere mensen als zij iets over jongens/meisjes zijn zeggen, dat mag jij zelf bepalen!

Groetjes iemand.

Reageer