Vraag

Jong&out

  • 15 April 2022
  • 6 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey! 

Ik had een vraag voor mensen die op jong&out zitten. Want ik wilde namelijk een account maken en ik had het allemaal goed opgestuurd enzo, dus ik kreeg een bevestigingsmail waarin stond dat ik nog een mail binnen 2 dagen kreeg. Het is nu 4 dagen later en ik heb nogsteeds geen mail, dus duurde dit bij jullie ook zo lang? 


6 reacties

Hi,

Bij mij duurde het ook lang inderdaad. Ik heb het toen opnieuw gedaan en toen kreeg ik hem wel.

Ikke13

Hi @Ikke13 Ten eerste bedankt voor je reactie!

Dat wilde ik ook doen, alleen toen stond er dat mn email al in gebruik is. Zou ik het met een andere email moeten proberen dan? 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Iris_ ,

 

je kunt ook met ze mailen, appen, insta of bellen. Kies wat jij wilt en stuur dan gewoon een kopie van het mailtje dat je al heb gekregen en vraag hoelang het duurt dat je die 2e mail krijgt dan komt het wel goed, denk ik.

Kijk voor contactgegevens op hun site:

https://www.jongenout.nl/veiligheid

 

Alvast veel plezier met je account

 

Gr. MickeyMouse

 

Hi @Ikke13 Ten eerste bedankt voor je reactie!

Dat wilde ik ook doen, alleen toen stond er dat mn email al in gebruik is. Zou ik het met een andere email moeten proberen dan? 

 

Kan het aan je mail liggen? Ik heb namelijk ook vaak dat ik mailtjes op m'n telefoon niet binnenkrijg maar op m'n laptop wel.

@MickeyMouse Dankjewel!

Kan het aan je mail liggen? Ik heb namelijk ook vaak dat ik mailtjes op m'n telefoon niet binnenkrijg maar op m'n laptop wel.

Denk het niet, althans heb er nooit last van gehad ofzo.. 

Reageer