Vraag

Is hij ook homo?

  • 11 April 2020
  • 58 reacties
  • 3472 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Haha, nee ik vind het niet stom hoor. :))

-Ik ben trouwens wel eerder verliefd geweest op mensen maar sinds het begin heb ik gewoon een magisch gevoel als ik bij hem ben of aan hem denk dusja. Alvast bedankt dat je later uitgebreider gaat reageren :))

 

Ik weet inderdaad niet of hij homo is, als ik op mijn gevoel moet afgaan denk ik het wel maar ja, stel dat hij het niet is dan tja. En hij weet niet dat ik homo ben, niemand weet dat nog, maar ik kom niet over als een 'overdreven’ homo ofzo. (Geen belediging naar die mensen) Maar ik weet zeker als ik het vertel aan een van mijn vrienden dat ze verrast opkijken.

Duss samengevat;

Ik weet niet of hij homo is, en hij weet niet dat ik homo ben.

Hi EenOnzekereJongen,

 

thnx voor je aanvullingen. Die ga ik mee nemen in mijn volgende reactie.

 

Ik vind jullie zo cute, brings back memories :relaxed:

Jij bent ook echt super cute/lief volgens mij (sorry, voor als je het stom vindt dat ik dat zeg) en ja, vlinders in je buik, ik ken het gevoel :two_hearts:

 

Ik ga je later meer sturen.

 

EDIT: vergat ik bijna nog iets te vragen, jij weet dus nog niet of hij homo is, maar weet hij wel van jou dat jij homo bent?

 

Groetjes,

M&M's

Thanks voor alle antwoorden! 

 

Hier antwoord op de twee vraagjes van M en Ms ;

  1. Ik weet niet of hij op jongens valt, ik durf het niet aan hem te vragen want stel dat hij hetero is, dan kan ik mijzelf nooit meer vertonen op mijn werk zonder een ongemakkelijk gevoel. Wel zou ik kunnen vragen of hij een relatie heeft.
  2. Ik zie hem niet buiten werk om, hij zit wel bij mij op school maar op een andere locatie. Onze school heeft namelijk twee gebouwen. 

Hier wat dingetjes die er gister gebeurd zijn;

 

-We stonden een paar keer vlakbij elkaar toen ik bezig was met bestellingen inpakken en we bleven best lang dicht bij elkaar staan. En het leek alsof hij mij nadeed, waar ik keek, keek hij ook etc. Was best ja idk 'vlinders in mijn buik’ gevoel.

-Toen er bijgevuld moest worden (in de vitrine) zei hij, ik pak de bamischijven en goulash kroketten wel en toen hij dat zei legde hij een van zijn vingers op mijn rug

-Toen ik ging lopen om bestellingen weg te doen gaf hij mij een paar keer de bestelling aan en zei hij elke keer zachtjes alsjeblieft en ik dankjewel, de hele tijd

-Toen we (jaja, alweer) alleen in de keuken waren waren we weer over van alles en nog wat aan het praten over waar hij voetbalt en hij toonde ook interesse in mij. (Dus het is niet dat ik allemaal dingen vraag maar hij vraagt ook veel dingen) En toen we daar stonden moesten we weer een paar keer lachen en toen we moesten lachen keken we elkaar in de ogen aan en zag ik zijn schattige puppy ogen.

-Ook plaagde hij mij weer, ik weet niet meer precies met wat maar toen zei hij; Nou M, valt weer een beetje tegen en toen moest hij weer lachen

-Toen mijn werk er op zat (hij moest nog langer werken) riep ik tegen iedereen werkze nog. Alleen hij was aan het bellen aan de kassa om een bestelling op te nemen. Maar toen ik voorlangs wegliep draaide ik mij nog om, en toen deed hij net de telefoon weg en keken we elkaar aan en toen zei hij doeii met een glimlach en ik ook.

 

Ik heb mijn rooster nog niet voor aankomende week maar als ik met hem moet werken kan ik het volgende doen denk ik;

 

  • Vragen of hij een relatie heeft
  • Hem een keer een schouderklopje geven
  • Zeggen dat hij grappig is (dus complimentjes geven

PS Thanks voor de belangstelling M en Ms :))

 

Groetjess

 

 

Hallo EenOnzekereJongen :)

Heteroseksuele jongens maken ook oogcontact maar dan meestal naar meisjes en niet naar jongens. De enige manier om zeker te weten dat hij homoseksueel of heteroseksueel is kun je proberen om het aan hem te vragen of hij homoseksueel is. 

-TheMightySlayer

Reputatie 1
Badge

Spreek anders een keer met hem af. Misschien kan je er dan achter komen. Of stel hem een keer de vraag; 'heb jij eigenlijk een vriendin?' als je dat durft natuurlijk.

Hi EenOnzekereJongen,

 

ik wil al een hele tijd reageren en steeds komt er weer iets tussen, maar nu toch maar snel even een eerste reactie. Er volgt dus nog meer en uitgebreider, maar das misschien vanavond of vannacht pas. We hebben familievisite en die blijven eten en rondhangen enzo, dus…

Even over jou haha:

ik snap dat je leven op zijn kop staat met zo'n jongen om je heen….:slight_smile:

Net als jullie voorletters trouwens, das vast al een voorteken (M en W) :joy:

 

Alvast even twee vraagjes voordat ik uitgebreider reageer:

weet W dat jij M op jongens valt (want ik neem aan dat jij dat doet, omdat je vraagt of W ook homo is).

Zie jij W ook wel eens buiten jullie werk om?

 

Met die info en alles wat je nog extra wilt toevoegen ga ik je binnenkort een uitgebreidere reactie sturen en ik kan je nu al verklappen dat ik mogelijkheden zie, maar dat dingen ook soms anders kunnen zijn dan ze lijken.

 

Oei, das wel een cliffhanger toch?

 

Maak je niet druk. Er zijn altijd mogelijkheden en kansen :relaxed:

 

Oh ja, mijn twin en ik zijn gay, dus soort van ervaringsdeskundigen. Ik weet niet of je dat gerust stelt.

 

Ok, nu weet je dat er iig één iemand ( 2 als ik mijn twin mee reken) op het forum is, die de rest van vanavond aan jou gaat denken :joy:

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik denk dat hij ook homo is. Hetero jongens gaan onder elkaar wel anders met elkaar om. 

Iemand?

Reageer