Vraag

is er een naam voor mijn geaardheid?

  • 25 May 2018
  • 2 reacties
  • 252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
haai ik ben heel lang confused geweest over mijn geaardheid maar nu weet ik wat ik ben maar niet hoe je het noemt snap je? oke als eerst voor de mensen die het niet weten: er zit een verschil tussen bijvoorbeeld bisexueel en biromantic bisex betekent dat je je fysiek aangetrokken voelt tot beide geslachten en birom voel je je emotioneel aangetrokken tot beide geslachten

wat ik ben: bisexueel lesbianromantic maar bij jongens nog steeds bisexueel ofcourse maar bij jongens ben ik greyaromantic en demiromantic maar dat ben ik ni bij meisjes dus weet iemand of hier een naam voor is?

2 reacties

Hier is geen naam voor. Ik denk dat dat ook niet nodig is, jij bent gewoon jezelf. In principe is je seksuele geaardheid alleen relevant en een naam daarvoor handig als je iemand wil daten of seks mee wil hebben, maar als je geaardheid aan bod komt in een gesprek kan je net zo goed het hele verhaaltje vertellen lijkt mij.
"oke als eerst voor de mensen die het niet weten: er zit een verschil tussen bijvoorbeeld bisexueel en biromantic bisex betekent dat je je fysiek aangetrokken voelt tot beide geslachten en birom voel je je emotioneel aangetrokken tot beide geslachten "

Wanneer heeft men dat bedacht?
Tenminste, toen ik voor het laatst checkte waren emoties ook onderdeel van een persoon.

"weet iemand of hier een naam voor is? "
Nee, maar het geval is zo specifiek dat het onlogisch zou zijn om er een term voor te verzinnen.

Reageer