Vraag

Ikben transgender ftm maar weet niet zeker

  • 8 August 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge

Ik ben FTM maar het weet het niet zeker ik ben nu al een jaar uit de kast maar soms ben ik random oke met me lichaam en voel ik me een masc girl en dan ben ik er totaal niet mee eens en wil het anders en het is erg ingewikkeld want soms ben ik comfortbale met me lichaam en hoe het ziet maar ik zie het niet echt als me lichaam naar ook weer wel en het is echt raar meer ik ben een jongen met een meisjes lichaam maar soms ben ik er ook oke mee en vind ik het wel prima maar ja://

Heeft iemand anders dit ook?? Ik heb ook een personality disorder dus dat kan het ook zijn.


1 reactie

Badge

En de heletijd check Ik ook enz me lichaam daarom

En me borsten zijn het grootste probleem ik vind het niet leuk dat ik het heb maar in een shirt hoe het ziet vind ik het prima of meer aantrekkelijk ofz dat ik het heb en in me hoofd vind ik het veel fijner IRL het is echt vervelend want ik weet het nooit zeker want ik wil ze niet maar oke ben ik er blij meer maar ook totaal niet

Mar omdat ik het leuk vind hoe het er uit zien twijfel ik enz het is niet dat ik dood ongelukkig ben maar ik zo zie echt niet willen hebben maar ook weer wel

Maar het past ook bij me dus ik ziet zo van://

 

posts samengevoegd door De Kindertelefoon voor de overzichtelijkheid van het forum 

Reageer