hi, ik ben een meisje van 14 jaar en ik val op meisje.
ik heb eens een keer vrolijke regenboog oorbellen gekocht omdat ze voor mij aantonen dat ik gay ben en daar trots op ben en omdat ik het leuke kleurtjes vind.
ik had vandaag dus die oorbellen in en ik fietste naar huis. ik ging toen twee jongens inhalen die daar volgens mij al een tijdje op zaten te wachten. ik fietste ze voorbij en meteen maken ze brakende geluiden. ze zeiden dat mijn oorbellen lelijk waren. en dingen zoals "ieuw gay” ze riepen echt heel vaak dingen dat gay zijn goor is en ze bleven die brakende geluiden maken. ze riepen homo naar mij en nog vele andere nare dingen.
ik weet wie ze zijn en ik zie hun ouders wel eens. ik heb nu dus de neiging om hun ouders hierover te vertellen zodat zei problemen krijgen en het hopelijk nooit weer doen. maar het nadeel is dus dat hun ouders christelijk zijn en zij zelf ook. ik heb op de zelfde basisschool gezeten als hun en daar wordt gay zijn vaak ook zo gezien.
ik weet nu niet wat ik moet doen, maar ik heb het in elk geval even uit mijn hoofd en daar ben ik blij mee.