Vraag

Ik wil zo graag een platte chest

  • 13 December 2022
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy mensen die dit lezen, ik ben een (trans)jongen van 13 jaar.

ik heb gemiddelde 🍒 voor een 13 jarig meisje. Ik haat ze echt enorm. Ik wil zo ongelofelijk graag een platte borst zoals echte jongens. Ik heb me 🍒 altijd al gehaat. Al vanaf het moment dat ze begonnen te groeien. 

Ik heb 1 sport bh om te binden maar die werkt niet heel goed. Binders zijn alleen heel duur en het is niet goed voor je gezondheid. Ik heb ook moeite met ademhalen bij gym. Mr dat is weer wat heel anders. Ik durf eigelijk niet meer zonder sport bh te gymmen omdat ik dan bang ben dat me 🍒 te groot zijn en je ze op en neer ziet gaan tijdens het rennen. 

Ik wou gewoon dat ik met een platte borst was geboren. En ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen. Heeft iemand tips?

ROBI


8 reacties

Misschien wist je dit al en dan nog duurt dat nog heel lang maar vanaf 16 mag je borst operatie doen

Ik ga dat dan echt meteen op m’n 16e verjaardag doen 

Dat is echt ZO stom!!!!!! En naar!!!! Ik heb puberteitsremmers (ik weet niet of je dat kent) en nu ik heb ik niet helemaal platte borst maar het is wel gestopt met groeien. Sta je op de wachtlijst bij het VUMC in Amsterdam voor de remmers? Ik had eerst ook binders maar ik stikte echt helemaal dus daar ben ik mee gestopt en de remmers werken bij echt goed

Ik snap het echt zo goed

 

knuffel en liefs Tai 🍀🍀🍀

Net vroeg iemand zo van ben je een meisje? Of een jongen? Echt zo met afkeer weet je wel, ik vind het echt stom

Badge

Het is nu winter dus misschien kan je oversized sweaters dragen?

Reputatie 2
Badge +1

Bij de apotheek of miss bij de kruidvat heb je die tape verband dinges die je kan uitrekken, het is een soort elastiek en mijn vader gebruikt het om het om het om zijn hand te doen maar je kan ook je borsten ermee weg tapen. Je hebt ook een iets vriendelijkere variant genaamd transtape maar volgensmij kan het ook met medische tape, (dat doe ik in iedergeval)

Wat komkomerfan  als  zegt je kunt je 🍒ook plat tapen met  🍒 of trans tape  aangezien binders niet fijn voor je waren  

En  ook een tip draag oversisd kleding zo valen de 🍒ook al minder op 

 

Reageer