Vraag

ik wil jongenshaar maar durf het niemand te vertellen

  • 13 May 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy, in mijn vorige topic had ik het over jongens haar. (Check die ook ff) 

ik heb besloten om het denk ik wel te doen, maar ik durf het niemand te vertellen. En ik ben bang dat ik er dan spijt van ga krijgen en me lange haar ga missen. Terwijl ik het wel heel graag wil. 

Heeft iemand hier tips voor???


2 reacties

Haii,

Ik zei uiteindelijk gwn tegen m'n moeder van: ja, eigenlijk wil ik mijn haar veel korter. Eerst twijfelde ze, maar uiteindelijk mocht het. Ik was eerst ook bang dat ik m'n lange haar ging missen, maar dat was niet zo. Ik ben er alleen maar blij mee geweest. En onthou, als je kort haar wilt, hoef je niet tegen iemand te zeggen dat je je misschien niet altijd een meisje voelt. Meisjes kunnen kort haar ook gewoon leuk vinden.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Grtz,

SammieSam

Reputatie 4
Badge +3

Haii,

Ik zei uiteindelijk gwn tegen m'n moeder van: ja, eigenlijk wil ik mijn haar veel korter. Eerst twijfelde ze, maar uiteindelijk mocht het. Ik was eerst ook bang dat ik m'n lange haar ging missen, maar dat was niet zo. Ik ben er alleen maar blij mee geweest. En onthou, als je kort haar wilt, hoef je niet tegen iemand te zeggen dat je je misschien niet altijd een meisje voelt. Meisjes kunnen kort haar ook gewoon leuk vinden.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Grtz,

SammieSam

Dank je wel voor de tip!

Reageer