Vraag

Ik wil graag vrouwen kleren aandoen is dat raar?

  • 8 February 2024
  • 22 reacties
  • 348 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Weet de weg
  • 23 reacties

Hallo, ik wil graag vrouwen kleren is dat raar en ben ik femboy of zo iets?


22 reacties

Reputatie 2
Badge

Dat is zeker niet raar om te willen, ik wil het zelf ook (ik zeg dit als een trans meisje die nog niet uit de kast is) en vlgnsm ben je dan wel een femboy, niet helemaal zeker

Reputatie 4
Badge +3

Is niet raar. Iedereen heeft het recht om te dragen wat ze willen dragen. Je bent gewoon jezelf aan het ontdekken. Laat niemand je wijs maken dat je een vrouw if een femboy of whatever bent als jij je niet zo voelt

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, nee hoor, doe gewoon wat je wilt, ik draag al jaren kleding die ik leuk vind, en na een tijd werd ik er steeds makkelijker in en dacht ‘als iemand er wat tegen heeft, heeft ie pech’  ;). Maar ik snap wel dat je het wennen vind want “men”vind het nog niet gewoon.  Maar als je jezelf de tijd geeft en gewoon geniet van je vrijheid en het gevoel dat je draagt wat je leuk vind is dat veel fijner dan je contstant iets moeten aantrekken van de mening van anderen.   Ik heb er ook een topic over en er zijn meer topics over dit onderwerp.  Succes ermee, het is gewoon leuk !
Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 5
Badge +3

Doe vooral wat je zelf wilt. Zolang je je maar fijn voelt.

Onthoud wel dat altijd mensen zullen zijn die er wat van vinden dus als je dat lastig vind om mee om te gaan raad ik het niet volledig aan maar als jij hier geen last van hebt zou ik vooral doen wat je zelf wilt. (Zolang je de wet volgt)

Reputatie 4
Badge +1

Ik wil dit zelf ook echt ik wil eigenlijk ook make-up dragen maar ik durf dit echt niet, ik weet ook echt niet wat ik ben

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik ben een meisje en ik wil ook jongenskleding dragen. Mn ouders hebben me daarin geaccepteerd en heeeeel veel anderen doen het, dus ben niet bang, want je hoef er helemaal geen andere gender voor te zijn

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Raar 

Dat is niet raar!

 

Ik draag nagellak sinds de vakantie en iedereen was positief!

Op school moesten we voor iedereen opschrijven wat je posi aan iemand vind.

Een begeleider schreef dat ze het stoer vind dat ik gewoon doe wat ik fijn vind!

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Posi(tief) Nega(tief)

P.P.S Je bent pas stoer als je durft jezelf te zijn! 😃

Reputatie 6
Badge +2

Doe wat je zelf wilt, noem het wat je zelf het fijnst vind en vertel het of vertel het niet aan wie je zelf wilt. Jij bent jij.

 

Boekje

Reputatie 1
Badge

Geloof mij er zijn zoveel coole crossdressers geweest.

Van tweede wereld oorlog soldaten naar de beste rock sterren die er hebben bestaan!

Er is niets raars aan. jij bent gewoon cool en wilt jezelf zijn. :) 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey 🙂🙂 kijk mijn topic anders maar eens:

https://forum.kindertelefoon.nl/sport-en-vrije-tijd-40/een-stap-verder-in-rokje-naar-school-85756

I'm with you! 😉

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Tover01 

Leuk idee!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +10

@Raar 

Hoe gaat het eigenlijk met je?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 4
Badge

Hi

@Wees Jezelf Bij Noah  ik draag het nu soms als mijn ouders niet thuis zijn (elke donderdag avond).

@Tover01 bedankt voor de link ik had nog niet gezien dat daar een nieuw soort topic over was

With you to

 

Groet Raar

Reputatie 7
Badge +12

@Raar   wat vind jij leuk om te dragen dan?  Vind ik wel leuk om te weten, mijn keus staat wel in de topic. Vaak spijker rokje en iets stoer hempje of shirt en als nodig  vest erbij en sokken en sneakers . maar ik vind het leuk om te weten wat andere jongens dragen van deze kleding zoals rokjes enzo,

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +10

@Raar 

Persoonlijk denk ik dat je ouders het wel accepteren als je nagellak draagt.

Tegenwoordig is dat hip!

Wist je dat Harry Styles ook nagellak draagt?

kijk maar:

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 4
Badge

Hi 

@Tover01 Het verschild een beetje maar vaak een stoffen rok met hoge kousen, ik heb nog niks als trui of zo.

@Wees Jezelf Bij Noah Ik heb nog geen nagellak gedragen, ik wil het wel eens een keer proberen, heb je daar nog tips voor?

Liefs Raar x

Reputatie 7
Badge +12

@Raar  vet hoor! Ik heb er ook wel knie sokken ( of kniekousen ik weet het verschil niet haha, in elk geval tot net onder mijn knieën ;p) bij aan soms. Vind ik lekker dragen. Maar ook sokjes, net waar ik zin in heb xd. Qua shirtje of truitje of hemdje kun je gewoon kijken wat een beetje bij je rokje past. Of juist totaal bonte of fleurige kleuren is ook leuk. Gewoon uitproberen en jezelf bekijken of je je er goed in voelt is het beste. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +10

@Raar 

Ik heb wel een tip.

Ik zou beginnen met zwarte of donkerblauwe nagellak. (Te koop bij bv de Hema)

 

Ik zou als ik jou was heet gewoon tegen je moeder zeggen. Dat heb ik ook bij mijn moeder ook gedaan.

Toen heeft ze me geholpen.

 

Toevallig heeft mijn moeder vanochtend nog m'n nagels zwart gelakt.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Raar  op je topic-vraag: nee hoor wat mij betreft is dat niet raar en ik vind het geweldig, leuk en stoer!  En wat gaaf dat  jullie jongens elkaar hier tips geven. En ze zijn echt heel goed die tips ! Ik kan er nog van leren hihi 😉

Groetjes en knuf, Maiskolfje X

Reputatie 4
Badge

Hi

 

@Wees Jezelf Bij Noah ik heb met men moeder gesproken en ik mag het proberen 😀. mijn vader weet het niet (heb gescheiden ouders) maar dat vertel ik hem in de vakantie :).

@Tover01 bedankt voor de tip.

 

Liefs Raar 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Raar 

Welke kleur?

Geef je het aan als je het doet?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Raar  wat doe je aan als je het probeert, wat voor rokje enzo ? Misschien is het leuk om het te tekenen net als @Tover01  deed in de topic van @Natureflower . Ik zou je wel (virtueel) willen zien hoor! 😍

Knuf Maiskolfje x

Reageer