Skip to main content

Hey  zzz(13)  hier, ken je dat gevoel dat je gwn echt iemand nodig hebt? Like omg ik wel best wel graag een vriendin maar ik weet nog niet echt lang dat ik lesbisch ben. Maar de heletijd als ik wlw dingen zie op mn fyp word ik kinda jaloers. Is er een manier om deze gevoelens gwn weg de laten verdwijnen ofz? Klinkt miss beetje gek maar oké😍

 

Hooi, ik snap heel goed dat je een vriendin wilt, want het idee ervan kun je idd best verheerlijken. Het is ook heel normaal om jaloers te worden op mensen op je fyp. Nou antwoord op je vraag: 

Is er een manier om deze gevoelens gwn weg de laten verdwijnen ofz?
Ja, hou gewoon goed rekening mee met dat een relatie niet altijd leuk is. Tuurlijk zal je heel veel leuke dingen doen als dates, maar je krijgt vaak te maken met ruzie en onenigheden. En meeste relaties op deze leeftijd zijn vaak niet serieus en van korte duur, vaak heb je te maken met vreemdgaan, worden geplayed, jaloezie etc.

Ik probeer je trouwens niet bang te maken, maar dat is natuurlijk hoe relaties echt in elkaar zitten. Maar als je geluk hebt en een goede partner vindt, zul je heel weinig van het negatieve merken!

Hoop dat dit helpt, groetjes!!


Hoi ik heb prc het zelfde gevoel maar niemand in me klas is lesbisch en ik wil heeeel graag een vriendin.


Reageer