Vraag

Ik wil een vibrator

  • 29 December 2022
  • 5 reacties
  • 470 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben 12 en ik ben een beetje klaar met vingeren en ik vind het niet zo fris.

ik wil iets lekkerders, ik heb ook al met een stift (het uiteinde) geprobeerd maar ik weet nie zo goed hoe ik m moet bewegen want als ik m der in steek vind ik het niet zo lekker voelen. 
Ik wil eigenlijk een vibrator maar ik voel me best wel jong daar voor en ik ga ook niet eentje in bijv de Kruidvat want dat is best wel akward.

dus wat moet ik doen?!?


5 reacties

Badge

Joo, ik zou naar de kruidvat gaan om een facial cleanser te kopen die trilt en jou gewenste grootte is, daarna zou ik hem inpakken IN de kruidvat zodat het lijkt op een kado, PS voor glijmiddel kan je olijfolie gebruiken of erop spugen, ook kan je het vragen voor je verjaardag 🎂 

(Of aan je BFF vragen of ze je vagina kan eten/tieten knijpen/je te vingeren)

Groetjes xxx annefleurtje!!

Badge

Hee, 

 

toen ik 12 was begon ik ook met vingeren, ik vind mn vinger nog steeds het fijnst maar ook niet al te fris. misschien kan je de achterkant van een haarborstel gebruiken doe ik ook soms. misschien heeft je moeder een vibo en kan je die eerst uitproberen.

denk er wel aan dat dan een beetje een ontmaagding is 

 

xoxo mij

Badge

Hoi @gslecht,

 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Je kan niet ontmaagd worden door een voorwerp. Voor correcte informatie verwijzen we je naar https://sense.info/nl/seks-abc/ontmaagding .

 

Groetjes, 

Juul (De Kindertelefoon)

Reputatie 1
Badge

Masturbatie is een normale en gezonde manier om seksuele spanning te verminderen. Hier zijn enkele dingen om in gedachten te houden bij het masturberen:

  1. Hygiëne: Zorg ervoor dat je handen en seksspeeltjes schoon zijn voordat je begint met masturberen.

  2. Privacy: Masturberen is iets persoonlijks, dus zorg ervoor dat je een plek hebt waar je je op je gemak voelt en waar je niet gestoord wordt.

  3. Communiceer met jezelf: Luister naar je lichaam en leer wat je lekker vindt. Communiceer met jezelf en leer je eigen seksualiteit beter kennen.

Reputatie 7
Badge +15

Hi, je lijkt ;(mij) niet “te jong”. , @AnFanno12 de leeftijd verschilt p.p … ik heb er wel een voor je.. (althans een tip om er een te kopen) 

 

Kijk hier  even! ( hij is van de bol, dus bestellen is noodzakelijk, maar als je eerst contant een cadeau kaart koopt… en die gebruik bij de bol… dan kunnen je ouders t nie zien…..

(ps. Hij is 10€… ) ;) je kan natuurlijk zelf ook ff kijken…. En miss heb je d’r al een aangezien dit tipic vlg 20 dagen oud is…… 

 

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer