Skip to main content
Vraag

ik wil een paard zijn

fjord

hoi, allemaal

ik weet het, het klinkt raar, maar ik voel me/ ik wil een paard zijn.

weet iemand wat ik hiermee kan doen/ wat mogelijk is?

Chloรฉtje
Forum|alt.badge.img

hey,

ik wil eerst meedelen dat ik hier geen verstand van heb en dat ik gewoon hetero ben en niks te maken heb met dat lgbtiqa+ gedoe. Je kunt geen paard zijn, je ben geboren als een mens en gaat ook dood als een mens. als je dan toch zo graag een paard wilt zijn, moet je een pak dragen. je kunt er niet veel mee doen dusโ€ฆ

liefs, Chloรฉ

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 27 maart 2025

Hey โ€‹@Chloรฉtje  ik denk niet dat dit zozeer van doen heeft met lhbtiq+ hoor.  Niks mis mee wmb..Verder moet ik bekennen dat ik on topic niet zoveel verstand van deze identificatie heb ๐Ÿ˜Šmaar ach, iedereen is zoals ie is. Prima toch. 

Liefs Tover xxx

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 maart 2025

Als je je zo voelt dan ben je volgens mij een Therian als je het niet weet of je weet niet zeker of je echt een therian bent check dan de link

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 maart 2025

Heey, het is niet raar om zo'n gevoel te hebben, veel mensen hebben dit, maar het kan verwarrend zijn. Het kan helpen om er met iemand over te praten. Zij kunnen je helpen begrijpen waarom je je zo voelt en wat je ermee kunt doen. Er zijn ook groepen online waar mensen over zulke gevoelens praten, als je daar interesse in hebt.

Liefs Ellen xx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 27 maart 2025

โ€‹@Chloรฉtje die heeft niet zoveel met lgbtqia+ โ€˜gedoeโ€™ te maken hoor (en dat zeg ik als iemand die gewoon niet hetero is).

โ€‹@fjord Dat je je zo voelt kan maar je moet wel beseffen dat je nooit een paard kunt zijn. Ik zou de link van โ€‹@Yehrom ff lezen

Charlotte2024
Forum|alt.badge.img+1

Je kan jezelf verkleden als paard, bijvoorbeeld met een masker of een pak (zoals โ€‹@Chloรฉtje ook al zegt)

ThunderStorm
Forum|alt.badge.img+1

miss ben je een therian?

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 28 maart 2025

Wil niet beledigen โ€‹@ThunderStorm  maar dat heb ik al gezegd๐Ÿ‘‡

Yehrom schreef:

Als je je zo voelt dan ben je volgens mij een Therian als je het niet weet of je weet niet zeker of je echt een therian bent check dan de link

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen