hoi,
ik ben een jongen maar ik wil een meisje zijn, ik wil het aan mijn ouders vertellen maar ik durf het niet.
heeft iemand ervaring met iets vragen of heeft iemand een idee?
hoi,
ik ben een jongen maar ik wil een meisje zijn, ik wil het aan mijn ouders vertellen maar ik durf het niet.
heeft iemand ervaring met iets vragen of heeft iemand een idee?
Hey! Ik kan me voorstellen dat je dat niet makkelijk vind. Misschien kun je beginnen met er indirect over te praten? Dus alsof het over iemand anders gaat, voorzichtig aftasten hoe ze reageren. Vertel er over, dat je "van iemand hebt gehoord dat" , en dat je je dat wel kunt voorstellen bijvoorbeeld. En hoe ze reageren kan voor jou dan weer een opstapje zijn om er na een tijdje nog weer iets over te zeggen, of het eerst aan 1 van hun te vertellen. Ik weet natuurlijk niet hoe je band met je ouders is. Maar als je het opbouwt zeg maar en dan er naartoe werkt om het te vertellen zou dat misschien kunnen werken. Geleidelijk dus. En ook kun je misschien af en toe wat aan trekken dat bij je past en kijken hoe ze dat vinden. Veel succes in elk geval en ik hoop dat het lukt en jij jezelf kunt zijn!
Liefs, Tover xxx
Hallo!
Ik ken je niet, maar weet dat ik aan jouw kant sta!
Je zou aan je ouders kunnen vragen wat ze ervan zouden vinden als jij als meisje was geboren. Je kan hier verder op in gaan.
Hopelijk heeft dit geholpen,
Veel succes!
ik ben alleen bang om zo'n gesprek te starten
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.