Vraag

ik weet niet wat ik moet doen

  • 26 April 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

ik ben transgender, en mijn broer is een transfoob ik hoor hem dus ook vaak dingen zeggen over transgenders, dat is best naar om te horen maar ik wou hem vertellen dat ik transgender ben ik hoop dan dat hij dan misschien zijn gedachten zou veranderen omdat ik wel familie ben, maar ik weet dus niet zeker wat ik moet doen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hey! Ik denk meer dat hij wat zou moeten doen, namelijk open staan voor hoe andere mensen in het leven staan 😉 maar ja daar kun jij niks aan doen. Misschien, als hij weer eens zo'n uitspraak doet, zoiets zeggen als " nou als het om jou ging zou ik je steunen". Of " stel dat ik dat was, wat dan?" 

Misschien kun je dan een beetje aanvoelen hoe die reageert. Sommige jongens doen en zeggen zulke botte dingen omdat ze denken dat dat stoer is ofzo.  Ik hoop dat je hem een beetje 'wakker' kunt maken! 😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Goed antwoord @Tover01 ! Helemaal mee eens. Hopelijk voel je je vrij om jezelf te zijn @luca098 ! ♥️

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben het met @Tover01 eens! Zo hoort een broer niet te doen (vind ik) hopelijk gaat het snel weer beter met je!

 

Reageer