Ik weet mijn geaardheid, ik voel me niet goed

  • 26 June 2021
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest.

Ik dacht eerst dat ik misschien biseksueel was, maar ik weet het zeker. ‘Ik ben homo.’ Ik zie de toekomst somber in. Als ik het nieuws lees zie ik die statistieken over de hoeveelheid discriminatie en mishandelingen. Ben bang dat ik nooit met mijn toekomstige vriend hand in hand kan lopen en het mikpunt wordt van pesterijen.

Trouwens, ik vermoed dat mijn ouders wel weten dat ik op jongens val. Ze accepteren het wel, alleen durf ik het niet te zeggen. Ik wil niet dat het ongemakkelijk wordt. Ze hebben altijd gezegd: ‘Het maakt niet uit met wie je thuiskomt als je maar gelukkig bent.’ Een vriend van mij die heb ik het verteld. Dat was een hele opluchting, hij reageerde goed.

Dit wilde ik  even kwijt.

Groetjes van mij


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyy

wat goed dat je dit durft te vertellen!:grinning:

Als je hier echt enorm meezit, hier is een tip.

schuil er niet over, sterker nog, pronk er mee! wees er trost op! als je dit doet zullen mensen juist niks doen aangezien jij laat zien dat het niet goed vind als je wordt gediscrimineert, en het is heel normaal om gay te zijn!

zorg er ook voor dat je hard tegen discriminering ingaat dit kan helpen!

Voel je vrij en gelukkig

hope it helps!!

kusjes <3

me

 Ik zie de toekomst somber in. 

Zo erg is het nu al niet en de laatste keer dat ik het checkte ging het niet achteruit.
In 29 landen wordt een huwelijk tussen twee partners van hetzelfde geslacht toegestaan en slechts in een land staat er officieel de doodstraf op.
Een huwelijksreis naar Teheran wordt het dus niet, maar er zijn zat andere plaatsen waar je heen kan.

 

 Ik wil niet dat het ongemakkelijk wordt. 

Waarom zou het ongemakkelijk worden?
Nu hangt er geen ongemakkelijke sfeer en ik denk niet dat dat zal veranderen als blijkt dat je op jongens valt.
Dat heeft namelijk niet zo'n merkbaar effect als je hele garderobe baseren op punk-rock.

Reputatie 6
Badge +7

Je zult waarschijnlijk wel negatieve reacties krijgen maar niet alleen maar negatief, en niet van mensen die belangrijk zijn.

Je hoeft je leven niet te laten bepalen door de angst dat je misschien een negatieve reactie krijgt. Kweek  een olifantenhuid of leer een reactie; die mensen gaan langzaam aan ook begrijpen dat dit grappig en zeker niet meer acceptabel is.   Kost tijd, maar de hele wereld wordt er een klein beetje beter van. En daar ga jij aan meehelpen. Hoe mooi is dat?

Reageer